Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  laver på gulvet??
  • #1   7. nov 2008 blive ude til den er færdig og så få decinficeret yndlingsstederne det er tit fordi der lugter "godt" for hunden men vi kan sikkert ikke lugte det held og lykke

• #2   7. nov 2008 han gør det altid når vi ligger og sover om vi så har været ude med ham i en time lige inden vi går i seng :-S

• #3   7. nov 2008 Hold døren lukket dertil så tit i kan. Så kan i bedre holde øje med når vovsen lusker omkring og tænker på at pølle. Min hund gjorde det samme for et stykke tid siden, ved ikke hvorfor, men jeg vaskede selvfølgelig grundigt og sørgede for at holde dørne lukkede til ungernes værelser. Hvis nogen havde glemt det, så kunne man godt regne med at der lå en gave på et tidspunkt. Jeg kunne bedre holde øje med hvad hunden lavede når dørene var lukkede og så få hende ud. Jeg tror i vores tilfælde at det var dovenskab? Det var måske nemmere lige at smutte ubemærket ind i et værelse...for hun vidste godt at hun ikke måtte indenfor. Men nu er problemet slut, og hun siger pænt til når hun skal ud.

• #4   7. nov 2008 Ja og dørene behøver vi ikke holde lukket mere, så er det mere nogengange for at hun ikke skal snuppe legetøj når børnene roder.

Kommentér på:
laver på gulvet??

Annonce