{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdragelse af hvalp/
  • #1   11. nov 2008 Tag ham ned af sengen/sofaen hvis han hopper op, og sig bestemt "nej". Du skal være konsekvent, ellers kan den bette ikke finde ud af det. Når han piver, så ignorer ham.

    Masser af tålmodighed !

    Håber at det hjalp lidt smiley


  • #2   11. nov 2008 vores hund får pænt nej, og blir aktiveret af noget legetøj hver gang der liige lægger i nærheden, ofte er det jo os kedsomhed de vil op og nusse og hygge og ellers sætter jeg mig lidt på gulvet for her høre dyr heller ikk til i sofa og seng...

    hun er 5 mdr nu men har stadig ik lært det helt og springer stadig op men får stadig NEJ bestemt hvergang.

    man må aldrig give lov da den så blir forvirret og vil tro den bare skal blive ved så skal man nok overgive sig:)



  • #3   11. nov 2008 Okay tak´.. Håber det hjælper, for vi har kun haft ham i tre dage. men det lyder så hjertenskærende når han piver.. kan slet ikk modstå ham..

  • #4   11. nov 2008 Man skal ikke være hård men blot konsekvent og tage den ned hver gang man ser den hoppe op de steder der er forbudt. Brug evt. megen tid på gulvet sammen med den i stedet.

    Om natten vil jeg anbefale at hvalpen har sin kurv i soveværelset så den kan høre at den ikke er efterladt alene, bare det den kan høre at du er der giver tryghed.


  • #5   11. nov 2008 Jeg sidder os ofte på gulvet og nusser og leger med Tulle, men når jeg er i sofaen driller hun lige lidt og det lige meget om jeg har siddet en halv eller hel time (bar et eksempel) på gulvet med hende, men så får hun nej og jeg nusser hende mens hun så står eller sidder pænt på gulvet og så lægger hun sig gerne mellem mine ben i varmen på gulvet og sover eller leget med ben eller noget smiley

    så i starten er det en god ide at ha noget godt i nærheden eller legetøj hvalpen er glad for..


  • #6   12. nov 2008 Sæt jer på gulvet det er der ham skal have kontakt. Og nej til sofa og seng

Kommentér på:
Opdragelse af hvalp/

Annonce