Oplevede noget sjovt igår.. Oplevede noget sjovt igår..
Ja det var faktisk rimligt flovt, hehe (0:
Jeg skulle gå en lang tur med min Grand Danois tæve Freja op på posthuset for at hente en pakke.
Da vi så gik på en lige strækning, k om der er bil kørende forbi..
Vi gik videre og ligepludselig fangede mit øje ud af øjenkrogen at bilen bakkede tilbage.. De blev ved med at bakke imens jeg gik lige ud..
Så så jeg at der sad en hel familie på 5 personer og pegede vildt af mig og Freja.. Deres øjne udtrykkede ' se en STOR hund!'.
Jeg blev ved med at gå. faktisk temmelig langt og de blev ved med at bakke, indtil tilsidst hvor de blev nød til at køre, da der kom en bil..
Hvor flovt.. Man går bare og ikke ved hvad man skal gøre af sig selv (0;
Og helt ærlig... Freja er ikke stor, så skulle de se Zeus fnis....
Lige en historie herfra (0:
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.198
De kunne da evt have stoppet og spurgt om de måtte se monsteret på tæt hold ; )
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 470
Janni: Tro mig, du får så meget opmærksomhed fordi du har en stor hund, at det faktisk godt kan gå hen og blive træls i længden (0:
Hehe
jun 2008
jun 2008
jun 2008
Mine hvalpe er større end min mors terrier.. Så hun tør ikke at lege med dem (0: Kan godt forstå din hund lidt (0;
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Selv når vi har Max med nede i byen, (og han er kun 5 mdr) så drejer folk nakkerne af led for at kigge.
Når vi så kommer med Oscar, så går det da heeeelt galt!!!!!
Og ja, har også prøvet det der piiinlige med at folk stopper i deres biler osv.
Hvis de vil hilse på ham, så sig det dog istedetfor at luske eftr en.
Man går der og ved ikke rigtig om man er uhøflig fordi man bare går videre som den største snob uden at sige noget til dem.... ;o)
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Det er altså nogle fascinerende hunde, I har jer ;o)
Man får sådan lyst til at kramme på dem :o))))
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Og hvis jeg bare går videre som en snob, så råber du bare; "Halløj fister medister, må jeg kramme din hund???"
På vores aftentur idag blev jeg stoppet af en mand med en lille poms. Han skulle lige høre, om jeg egentligt ku holde Oscar, hvis han nu ville løbe fra mig en dag.
Næææ, sagde jeg; det ville jeg uden tvivl IKKE kunne, men kunsten er at hunden for det første ikke skal ha grund til at ville løbe fra en, og for det andet så må de IKKE vide at de KAN, for SÅ er den gal...!!! ;o)
Han grinte lidt, og sagde, Nå ja, så enkelt er det jo!!!! ;o)
Vores datter på 6 år sad og børstede Oscar her til aften, og lige et split-sekund ku jeg forstå hvorfor folk er SÅ fascinerede af størrelsen. Men spørger du Cecilie selv, så syns hun ikke han er stor.
Han er jo bare...Oscar som hun har kandt siden han var 14 dage gammel og var en lille bøvs ;o) Og det er sån man har det. ;o)
Man tænker sån lidt: Ja ja, så stor er han jo heller ikke, så folk behøver at være ved at køre i grøften når de kører forbi", men jo, de ER dælme kæmpe!!!!!
Og DEJLIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Og jeg LOVER at råbe fister medister efter dig - så ved du, det er mig, der vil voldkramme vapsen :o)))
Oplevede noget sjovt igår..