{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold da op en blanding.....
  • #1   30. nov 2008 Jeg faldt over en Rottweiler/dobermann/schæfer/Boxer/granddanois blanding igår. Den er også rimelig underlig..

• #2   30. nov 2008 Ej, nu er du da sippet. Det er en fornuftig blanding, den skal bare opdrages rigtigt fra starten. For en hund er jo kun hvad man gør den til!! Eller noget....

Håber ikke det er hønsehunden og cane corsa der slår igennem...

• #4   30. nov 2008 Sarah - Ej også mystisk blanding.. Bare Rottweileren og Grand danoisen.. Stærk, selvstændig hund vs. meget følsom hund...

Siri - Nej.. Altså Cane Corsoen i sig selv kræver enorm viden og så lige hønsehunden..
    Jeanett herindefra har jo Mickey som er Hønsehund/labrador som er en over-skøn hund. Men hun arbejder også meget med ham..

- Og så lige amstaffen for at runde hele pærevællingen af med en god gang Terrier-energi...

• #5   30. nov 2008 Lene - Ja egentlig. Så må det jo være en meget alsidig hund man kan bruge til alt *G* :-S

• #6   30. nov 2008 jeg syntes at blandingen imellem Chihuahua og pekingneser ser lidt uhyggelig ud, men tror ikke at der er noget galt i at blande dem.

• #7   30. nov 2008 Der kan godt komme lidt for mange blandinger i smiley Er dog glad for min Blandning , Rottweileren og Grand danoisen

• #8   30. nov 2008 Et eller andet sted, så tænker jeg at det nærmest er ligegyldigt, at man får at vide hvad hunden er blandet af - man skal jo bare vide, om den bliver stor eller lille - resten kan man alligevel ikke regne ud.

En blanding som denne - den kan jo blive super og den kan blive forfærdelig...

• #9   30. nov 2008 CH,kvinde, Du har squ sikkert ret smiley

• #10   30. nov 2008 Det mest frygtelige er annoncer hvor blandinger bliver lovet et bestemt temperament eller egenskab... Det er da at love de blåøjede købere katten i sækken..

• #11   30. nov 2008 Min Gismo er en blanding ad Labrador og Ruhåret hønsehund smiley

• #12   30. nov 2008 Hvad betyder psyken? Bare hunden får kæææærlighed, så skal den nok blive alletiders hund:-)))

• #13   30. nov 2008 lene K
    Nu har jeg også sådan en blanding.. Der er både Jagt, hyrde/kvægdriver og vagthund.. Han er blanding af Rottweiler (hyrde/kvægdriver), Schæfer (vagt), Norske Elghund (Jagt), og han er bare en rigtig dejlig hund.. Den/de racer der slår mest igennem ved ham er rotten og en lille smule af schæferen.. Har ikke rigtig set den norske del i ham indnu. Så bare fordi der er flere typer (jagt osv.) hund i en blanding, så behøver den ikke at blive sindsyg eller utilregnelig.

• #14   30. nov 2008 det er da bare nogle super familie hunde.. helt vild søde.. og hun ville så gerne være mooaar

• #15   30. nov 2008 Cecilia - Nej selvfølgelig kan sådan en hund blive en god hund, jeg tror bare ikke altid at folk er klar over hvad de går ind til. Uerfarne købere og den blanding er rigtigt skidt..
    Alene Cane Corso er ikke en begynderhund og ikke en hund som man lige går ud og køber fordi at hvalpene ser søde ud.. Og så kommer der lige alt det andet i...

Iben R - Hold da op en kegle. Flot at købe en blanding af de største racer og så synes at den er for stor :-S

Iben K - *G* Ja ønsket var stort hos denne hund..

Kommentér på:
Hold da op en blanding.....

Annonce