1.923 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

kemisk kastration hvor lang tid??? kemisk kastration hvor lang tid???

Hejsa
Er der nogen her der har fået deres hanhund kemisk k??
Draco blev det for ca. 2½måned siden,men vi tror at virkningen er ved at gå af.

Vi passede jo lille Vega 10uger (i kan tro hun er kær) og draco slikkede hende konstant,og det har han ikke gjort siden han fik den kemisk k,der sagde tæver ham intet..

Hvor lang tid virkede jeres??

Men han har også sååå meget i sig,så det tager jo nok ikke så lang tid,før det kommer tilbage,han stresser over hanhunde og tæver(dufte)

Men han skal have klippet kuglerne i det nye år,da vi har kunne se at han har forandret sig,han er mere rolig stresser ikke,hviler lidt mere i sig selv,og så har han fået mere personlighed,men det er jo nok fordi han ikke hele tiden køre højt..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kemisk kastration hvor lang tid???
  • #1   7. dec 2008 Jeg mener at man siger at det har virkning i 2-3 måneder og det passer jo meget godt:-)

• #2   7. dec 2008 Joeys varede lige omkring 2 mdr før virkningen tog af, og efter 3 mdr kunne man ingen forandring se.. også røg kuglerne

• #3   7. dec 2008 Okay,det passer jo meget godt så smiley de skal i pension i julen så håber det stadig lige virker der,så han ikke stresser sådan op.. men efter nytår bliver de klippe af ham.

• #5   7. dec 2008 hvad har i givet for jeres kemisk kastration.?

Har nogle tæver jeg ikke skal have parret næste år, så måske det var en mulihed. Kan han bagefter bruges til avl igen?

Kh
    Laila

• #6   7. dec 2008 Pas på med kemisk kastration, det kan give sukkersyge, hvis man er uheldig

• #7   7. dec 2008 er det den nye eller gamle metode?
    Den nye skulle holde noget længere end den gamle, op til seks måneder. Den nye er også mere ufarlig, det er sådan en stav med hormoner der bliver sat i huden meller skulderbladene.
    Den nye er samtidig en god ting til fremtidige avlshunde, som burde besvare Laila H's spørgsmål.
    Prisen svinger dog en hel del fra dyrlæge til dyrlæge.
    Selve implantet koster 459kr + moms. Vi fik det gjort i forbindelse med årlig vaccination og sundhedstjek, men nogle har givet op til 1200kr for det. Vi fik oplyst at prisen var på omkring 600-700kr ved vores dyrlæge.

Hvis det er den gamle metode han har fået, så kan virkningen meget vel være aftagende nu...

• #8   8. dec 2008 Han har fået den gamle metode,vi gav ca. 800 for det.

Draco fik to sprøjte som høre til en kemisk k.. Men nr.2 fik han mare en normalt,han har så meget i sig,at dyrlægen sagde til os at vi ikke skulle forvente at det ville holde så lang tid..

Han stresser over tæver,hanhunde, hehe ja han render end da også mig i røven når jeg har mens.
    I går var en veninde her med hendes hund,draco var meget over hende og brummede når den anden kom for tæt på,det viste sig så at hun havde mens..

Så han har meget af det der testoron(staves) i sig,så han skal have klippet kuglerne i det nye år.

• #9   8. dec 2008 hvis ikke det er sådan lige i den nærmeste fremtid hans skal under kniven, kunne det måske være en idé at prøve den nye metode. Men den tager tre-fire uger om at virke

• #10   8. dec 2008 Han har fået en såå dyrlægen vil ikke give ham en gang til,kun en gang og så en rigtig..

• #11   8. dec 2008 det er den gamle de ikke må give flere gange da den har mange bivirkninger, den nye er velegnet til fremtidige avlshunde og må derfor bruges flere gange.

• #12   8. dec 2008 Så vil jeg hellere vente til efter nytår..

For det kostede min veninde ca. 1100kr og vi gav 800 så i alt ville det koste 1900kr og når han aligevel skal under kniven i det nye år det koster 2000kr..

• #13   9. dec 2008 det var også kun hvis det ikke er her og nu han skulle under kniven. Vi gav kun produktprisen da vi var der alligevel, man skal vel have lov at være heldig af og til...

• #14   9. dec 2008 Iben jaa,nogen gange skal man være heldig smiley

• #15   27. dec 2008 Min hanhund er også kemisk kastreret og har været det i to mdr (den gamle) og jeg tror at den er ved at ophøre, ellers har den ikke haft effekten. Han fik den, fordi han snappede ud efter folk, og dyrlægen mente at det kunne skyldes hans hormoner. Vi har heller ikke haft nogen rigtige situationer siden, dog enkelte hvor der kunne være optræk til det, men der har vi kaldt ham til os (lidt dumt, når man så ikke kan se om den virkede eller??) M en han fik den gamle, hvor det bare er en sprøjte. han fik en enkelt, men kan det passe, at den allerede ikke virker mere?? jeg syntes dyrlægen sagde virkningen ville være op til 6 mdr???

• #16   27. dec 2008 Jeg mener at man siger at virkningen varer 2-3 måneder.

• #17   27. dec 2008 ok... super. Så kan det jo forklare, at han gør som han gør.. forhåbentlig.

• #18   28. dec 2008 ja de kan virker op til 6 måneder men er meget forskelligt smiley draco fik dan gamle metode og det var en sprøjte 2 gange med 14dags mellem rum.. den virkede super på ham,og vi vil helt klart have ham under kniven i det nye år smiley

• #19   28. dec 2008 men hans virkede kun 2½måned

Kommentér på:
kemisk kastration hvor lang tid???

Annonce