{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Jul og hund/hunde. {{forumTopicSubject}}

Hvad gør i i julen, er i hjemme eller ude? Giver i julegave til jeres hund?
Gør i det spicielt for dem også nu da det er jul eller er det lige meget?
Jeg holder gerne selv jul hjemme laver maden i løbet af dagen og hundene får lidt her og der, rester fra anden når man laver den en kartoffel efter maden og lidt sovs bare så man lage kan smage det. og en lille guf gave smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jul og hund/hunde.
  • #1   17. dec 2008 ja vores dyr får gaver,også alle marsvinene *GG*,men ingen rester ,kun evt lidt kød

• #2   17. dec 2008 Ja Tulle skal holde jul med mig, hun får 3 gaver og rester af julemaden smiley hun vil få det ligeså godt som os andre den dag.

• #3   17. dec 2008 Hun er med os når vi holder jul hos min mor og stedfar.
    Hun får en lille ting hun selv skal pakke op. Det elsker hun :o)
    Og det er så det.
    Ikke noget ud over det sædvanlige

• #4   17. dec 2008 Vi holder ude. Joey får to store pivedyr i julegave og nok også noget kattemad. xD
    Katten får luxuxmad.

• #5   17. dec 2008 skal være hjemme i år sammen med 8 hunde, og de skal da alle have et godt ben i gave smiley

• #6   17. dec 2008 Manden skal have hunden med til hans forældre... Jeg vil ikke have hun er alene den dag.. men det er mest indbrud jeg er bange for..

Hun får ingen mad... eller det er reglen, men den plejer min svigermor ikke rigti at overholde, så lidt kommer der nok ned på gulvet.. vi har heller ingen gave til hende.. men igen kommer svigermor nok på banen.. hunden fik i hvert fald til advent, så mon ikke også der er en gave under træet...

• #7   17. dec 2008 Vi holder jul hos mine forældre. Jeg er SÅ spændt på, hvordan det ender. Vi bliver vel 14, tror jeg. Rundt om juletræet. Katten jages gerne op i træet af hundene, min far er ved at brænde huset af med alle sin fyrfadslys, hundene stjæler gaverne og vi ender altid med at jagte alt og alle og vi knækker oftest sammen af grin på et tidspuknt, når alle katte, hunde og gaver er fundet igen.

Men hundene får lidt rester og muligvis gaver af ungerne:-))

• #8   17. dec 2008 Mine hunde får lidt..kun LIDT... rester i deres alm. mad ...( gider ikke tørre bræk og tynds*** op 1. juledag....og så får lov til at lege med julepapiret , når vi andre har pakket gaverne op......*GG*

• #9   17. dec 2008 Jeg er hjemme hos mine forældre med hundene. Der bliver ikke gjort noget særligt for dem - inge gaver, de stakler! Måske får de et ben, men det får de nu ret tit, så det er ikke så specielt.

• #10   17. dec 2008 Jeg skal holde jul hos min mor og begge hunde skal selvfølgelig med, jeg er ret sikker på de kommer til at få rester for min mor forstår ikke helt når jeg siger nej... Og så får de 2 gaver hver en guf ting hver og en lege/hygge ting hver, Fluffy får en bamse og Gizmo en ny seng (Sofa)

• #11   17. dec 2008 Er der iøvrigt nogen der vil have MIG på besøg med mine hunde næste JUL og Nytår ....i 14 dage - 3 uger .... altså næste år.....2009

Der får vi nemlig familie på besøg fra Durban i Sydafrika.....og fra Perth og Brisbane i Australien.......så vi bliver 26 - 30 stykker...... Wrææææl.
    Og så i 14 dage - 3 uger......... suk... hyl...skrig...

Og så skal man tale Engelsk hele tiden...... så man er total træt i hovedet og kæberne ........... stakkels mig..... *GG*

• #12   17. dec 2008 skal ved køter og kæreste ud til svigerforældrene og holde jul..

Han får and (rå) til aftensmad og lever (livret) til dessert, og en masse gaver fra familie og hundevenner..

Hans moar har ikke købt noget til ham... Jeg aner virkelig ikke hvad han dog skulle kunne ønske sig *GG*

• #13   17. dec 2008 Vi holder jul hjemme..Tyson får da også en gave.Gg)Han får lige en bette bid af de go´e sager.Mums.

• #14   17. dec 2008 Link er alene hjemme, men vores naboer lufter ham og kigger ind til ham. vi skal holde jul hos min far og hans hund ville æde ham hvis vi tog ham med, så det gør vi selvfølgelig ikke. og jo jeg køber nok et godt kødben til ham

• #15   17. dec 2008 *NITTIB* Hundene smider du da bare hjem til mig ingen problemer der, men dig tja jeg ved ikke helt er du renlig og kan du være alene hjkemme uden at ødelægge noget??? *LOL*

• #16   17. dec 2008 Vores hunde hunde skal være alene hjemme og de får ikke en rygende f** i julegave, stakkels stakkels hunde ;o)) Men jeg ser ingen pointe i at give dem gaver når vi ikke er sammen med dem alligevel.. Men var vi hjemme hos dem fik de nok et griseøre eller sådan noget, hver, som de så selv kunne pakke op :o)

Tilgengæld er nytårsaften her, som jul for hundene, da de næsten får stoppet det ene griseøre efter det andet ned i halsen omkring klokken 24.00 plus diverse andre godbidder og lækkerier i løbet af aftenen -tilgengæld får de så godt nok ikke noget aftensmad den dag... ;o)

• #17   17. dec 2008 Fejrer ikke jul, men dog har alle de hunde jeg har haft fået julegaver:-) - Og har alle elsket at pakke op!

• #18   17. dec 2008 høre til de onde - ingen jule eller fødselsdagsgaver til mine hunde

og slet ingenting af julemaden. med mindre i holder en alternativ jul er julemad alt alt for fed og kan gøre meget skade.

• #19   17. dec 2008 Connie jeg tror altså ikke min hunde tager skade af at få en skive steg eller and uden fedt på...

• #20   17. dec 2008 *GG*

Min hund får ren fedt hvis slagteren har det liggende når jeg er forbi ; )

Han æææælsker det og tager nu ikke skade af det hehe...

Men ja, fed brun sovs kan mange hundes maver ikke rumme...

• #21   17. dec 2008 I år skal vi ikke holde jul hjemme, men kun 2 km herfra. Jeg gør ikke så meget ud af det if.t. hunden, men det kan da godt være sønne har et kødben til hende. Elers er det for hundene en ganske alm dag/aften, hvor de enten er sammen med lidt flere mennesker eller skal være alene om aftenen, hvilket de også er vant til. - Det kan så godt være der kommer lidt fedt julerestesnask.... smiley - for det må min hund godt få og kan også sagtens tåle........ smiley

• #22   17. dec 2008 Vi holder jul hjemme.
    De får en gave hver, og min mor giver dem gaver og vi giver hendes hunde gaver.
    De får ingen raster på dagen da der kommer to hunde mere, og ville ikke kunne styre det med 5hunde. Men de får nok et par ekstra guffer, regner med at stille en skål på bordet med guffer sådan folk lader være med at give dem menneske guf for det er ikke godt, og Aktia kan ikke tåle nøder.
    Men dagen efter regner jeg med de får lid steg og gås, men ikke alt det fedt stas rigtig kød:-)

• #23   17. dec 2008 Hundens bugspytkirtel har svært ved at omsætte meget fedt. En pludselig stor mængde fedt, kan give betændelse i bugspytkirtlen (pankreatitis). Og i værste fald kan hundens bugspytkirtel begynde at "fordøje" sig selv.
    Man skal undgå at give hunden:
    - Kalkunskind
    - Meget fedt kød

• #24   18. dec 2008 Mine 3 hunde skal være alene juleaften - vi starter dagen med hygge, så kommer hundene med i stalden og ordner hesten hvorefter de kommer på en lang tur i Tornby Klitplantage, hvor jeg giver dem et langt søg og vi træner og stimulerer dem.
    Så får de hver et marvben med fyld inden vi går, så er de godt trætte og beskæftiget når vi er væk..

De får ingen gaver udover kysser og marvben smiley

• #26   18. dec 2008 Der er gaver til Giz under træet og han får selv lov og pakke op, det elsker han. rester får han ikke noget af, da vi nok skal ud og spise, men mon ikke mor kan finde et af de store ben frem fra fryseren. Nåh nej,han skal have T-bonesteak i dagens anledning, den er købt. Der bliver bare mig og kæresten og så holder vi rigtig julefest når vi kommer hjem til DK. Mon ikke der falder lidt af til ham der også, vi plejer i hvert fald altid og give alle dyrene julegave også marsvinene smiley

Kommentér på:
Jul og hund/hunde.

Annonce