542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Dufter af løb? Dufter af løb?

Det er lidt mere end 2 mdr siden min tæve var ovre hendes 1. løbetid. to måneder inden hun kom i løb begyndte nogle hanner at vise interesse og vi holdt hende derfor helt væk.

De hunde vi normalt mødes med i hundeskoven er ligeglade med hende.. Men der er nogle hanner der simpelthen synes hun stadig er så interessant at de ikke kan lade hende være i fred, og nogle forsøger at humpe. Burde hun ikke være mere end færdig med at dufte over to måneder efter? eller kan det have noget at gøre med at hun er falsk drægtig? eller hvad kunne det ellers skyldes? -

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dufter af løb?
  • #1   22. dec 2008 Hvis hun var falsk drægtig, ville du ku se at brysterne på hende, voksede. De hanner der humper hende, må være unge, uerfarende hanner, der aldrig har prøvet en parring. De lagde måske mærke til da hun begyndte at dufte lige inden hun blev højløbsk, og i deres små hanhundehjerner :0) , er hun bare stadig en godter.

• #2   22. dec 2008 jamen hun har næsten et helt yver smiley så hun er vidst noget indbildsk.

I starten troede jeg også at det var de unge hanner der ikke rigti va klar over at de var alt for sent og tidligt på den.. men det er ikke kun unge hanner, det har været forskelligt i alder.. om de er uerfarne har jeg så ikke haft spurgt om smiley

Tina< okay smiley jamen vi har holdt øje med om hun var snasket efter at have tisset fordi skedekatar ku gøre det samme, men der så sku være snask.. men det er der bare ikke noget af.. Livmoderbetændelse kan vel ikke ses, ved nogle tegn?

• #3   22. dec 2008 Jo, livmoderbetændelse har tegn. Bla. manglende spiselyst og sekredt fra skeden

• #4   22. dec 2008 okay, det var bare fordi der ikke var noget sekret, og vi har holdt øje med hende.. så torede ikke det var det... Så tænkte at hun måske ku dufte anderledes pga falsk drægtighed? Men jeg ringer lige til dyrlægen.

Sten: ja det er jeg klar over.. Men sidst var hun meget hævet et godt stykke tid inden hun kom i løb, og der er intert nu.. Hun opfører sig ikke som om hun er ved at komme i løb.

• #5   22. dec 2008 Luna blev steriliseret for 2½ år siden og har alle dage duftet godt.. Hanhunde er vilde med hende *S*

• #6   22. dec 2008 Hov manglede noget..

Det jeg mener, er, at nogle hunde bare dufter godt *S*

• #7   22. dec 2008 Årh *suk* jeg har haft trøstet mig med at hvis det bare var derfor så sku hun steriliseres.. jeg troede at duften så forsvandt... Nå, men nu blir hun i hvert fald tjekket.. for det er da også irriterende for hende..

• #8   22. dec 2008 Ja men den teori er jo ikke helt korrekt, hvis en tæve dufter godt året rundt samt når den er steriliseret

• #9   22. dec 2008 Ja, men sidst var hun meget hævet mere end en md. før, og inden da var hanhundene meget interesseret.. det her er langt fra alle han hunde, men kun nogle få.. Det er slet ikke på den samme måde

tror altså også mere på at hun enten har noget infektion eller bare dufter bedre end gennemsnittet smiley - men vi må se hvad dr. dyr siger,,.

Kommentér på:
Dufter af løb?

Annonce