{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Den første løbetid..... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Den første gang tæven kommer i løbetid, hvor stærk en duft er der så...?

Min mors Emma er gået i sin første løb, hun opdagede en mørke brun plet på gulvet i sidste weekend, men kunne ikke lige finde ud af hvad det var.
Jeg skulle så passe Emma her hjemme og Maxi var lidt mere interesseret i hende end normalt.
Maxi plejer at reagere rigtig meget på tæver i løb, men han snusede kun en lille smule til hende.

Nu har min mor så lige ringet, Emmas første løb er med sikkerhed gået i gang.

Men dufter den første løbetid ikke så meget eller...?

Emmas far kommer på besøg hver dag hos hende og han har heller ikke reageret på noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den første løbetid.....
  • #1   20. mar 2008 han hunden kan jo lugte når hun er klar og nogen han hunde venter til den hel rigtig tid før de hopper på smiley

  • #2   20. mar 2008 Janne, både Maxi og Emmas far er to hanhunde, som reagere meget strækt på en tæve i løb - selvom tæverne ikke er klar.


  • #3   20. mar 2008 ja men fuji har lige været ope hos en han hund og han plejer også at reager på en tæver i løbetid men alligevel hoppet han først op, på hendes 14 dag i løbetiden og hun var der en hel uge

  • #4   20. mar 2008 :0) okay, men jeg syntes stadigvæk det er mærkelig at ingen af dem over hovedet ikke har snuset til hende eller pivet som de ellers plejer, når de møder en tæve i løb.

    Derfor tænkte jeg om den første løbetid ikke duftede så meget...


  • #5   20. mar 2008 Der er hunde som ikke får en "rigtig" løbetid første gang. Om de kan blive gravide skal jeg ikke udtale mig om, men den er ikke altid så kraftig første gang, så det kan være at hun bare ikke lugter HELT rigtigt, da det ikke er alle hormonerne som er i spil... Bare en teori

  • #6   20. mar 2008 Bianca, jeg tænkte selv at første gang ikke var helt så "rigtig", men viste det ikke, derfor mit spørgsmål. Bare rolig hverken Maxi, hendes far eller en anden skal parre hende ;0)

Kommentér på:
Den første løbetid.....

Annonce