1.344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Den første løbetid Den første løbetid

Bella er i sin første løbetid. Første gang der var en smule blod på gulvet var den 21. April. Jeg prøvede at duppe hende med noget vådt køkkenrulle, men der var kun slim/udflåd på. Efterfølgende har jeg opdaget en eller to pletter dagligt. Nu bløder hun meget og meget rødt, men hun er egentlig ok dygtig til at holde sig ren, og jeg synes det er lidt synd med trusser. Så må jeg jo vaske gulvet noget oftere smiley
Mit spørgsmål er egentlig, hvornår er hendes løbetid startet, for som jeg kan læse mig frem til, bliver udflåddet mindre og mindre blodigt, men det er omvendt for Bella, eller er det bare uregelmæssigt i starten ligesom for mennesker? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den første løbetid
  • #2   1. jun 2016 Ja, men ikke ret meget før de sidste par dage smiley

• #5   1. jun 2016 Det var godt nok en meget meget lang løbetid. Normalen er 3 uger fra start til slut. Du mener ikke 21 maj vel ? smiley
    Hvis det virkelig er fra 21/4 så kunne det godt være at du skulle få en tid hos dr. dyr og få tjekket at hun ikke fx har blærebetændelse.

• #6   1. jun 2016 Jeg mener selvfølgelig maj. Undskyld. Havde lige glemt vi var gået ind i Juni smiley

• #11   1. jun 2016 Så lige nu er hun i forbrunst eller brunst? smiley

• #14   1. jun 2016 Okay, tak smiley

• #18   1. jun 2016 Bella skal ikke have nogen babyer, så vi er opmærksomme på hanhunde og går kun i snor smiley

• #19   1. jun 2016 Og vær opmærksom på nogle hunde får en pre løbetid den allerførste gang de er i løb, den ligner en rigtig løbetid med blod, længde osv, men altså 2 måneder efter kom så den rigtige løbetid hos vores - rigtig træls oplevelse når man tror ens hund under ingen omstændigheder kan være i løb 2 måneder efter..

• #21   1. jun 2016 det var også bare en rigtig træls, du kan få navnet på min dyrlæge og spørge ham nærmere ind om det der pre løbetid, der stod jeg hårdnakket og holdte fast på hun ikke var i løb fordi hun blødte ret kraftigt under den første (pre) løbetid.. måtte jo bøje mig da tests påviste han havde ret og trods hendes symptomer på løbetid var næsten ikke eksisterende hvilket var stik modsat i den der pre løbetid

Kommentér på:
Den første løbetid

Annonce