906 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Knude/byld Knude/byld

Jeg har lige opdaget at Tasha har en knude/byld under huden på ryggen,den er ret hård og jeg kan bevæge den,men hun har ikke ondt og virker ikke generet af den. Men jeg er skide bekymret :o(( Hvad kan det være? Vi skal til dyrelægen i morgen,kan bare næsten ikke vente ...
Hun er ellers frisk og spiser og drikker normalt.
Hjælp!!

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knude/byld
  • #1   9. jan 2006 Sidder den "fast" i huden, eller smutter den rundt under huden?

• #2   9. jan 2006 Den smutter rundt under huden,når jeg føler på den.

• #3   9. jan 2006 oki, venter spændt på at høre hvad dr. dyr siger.

• #4   9. jan 2006 ja håber ikke det er noget alvorligt... Nu får jeg garanteret ik uikket et øje i nat :-s

• #5   9. jan 2006 man siger at ... hvis en knude kan "flyttes" rundt...altså ikke føles som om den sidder fast.... så er der ingen fare på færde... det er højst sansynlig en talgknude (fedtknude)... de er total harmløse... og generer ikke andet end dit øje .... min Mona har lige haft en oppe på måsen/ryggen .... den nåede at blive golfbold stor, før vi fik den fjernet.... skal lige siges at vi aftalte at vente til hun evt. alligevel skulle bedøves af en anden grund.... og da hun så en dag fik problemer med en tå, der krævede operation... " nappede vi lige den med " ....
    Vi har det med at hvis vores hunde af en eller anden grund skal i narkose.... så får vi renset tænder... klippet negle (helt ned)... og andre småting der lige så godt kan klares samtidig... mest for at undgå at vores hunde skal bedøves for mange gange....det er jo ikke helt sundt for dem....

Lykke

• #6   10. jan 2006 Hun er 2 ½ år
    Det lyder godt Lykke,så håber jeg bare at det ikke er farligt smiley Havde ellers lyst til at gå til Dr dyr lige nu,om han ville have mig der eller ikke smiley
    Så er jeg lidt mere rolig,tak :o)

• #7   10. jan 2006 ja træk du bare vejret igen.... tror du vil få samme besked af Dr. dyr...men ring alligevel og bare snak med ham.. om ikke andet så for lige at få bekræftet det jeg påstår... og for din sjælefred`s skyld....

Lykke

• #9   10. jan 2006 Har kikket på din hjemmeside,av hvor så den knude ikke køn ud,men godt den var ufarlig :o)) Den ser ikke sådan ud hos Tasha,den sidder helt under huden,man kan ikke se den kun føle den...

• #10   10. jan 2006 Mine forældres hund har også haft sådan en knude man kunnde "smutte" med under huden. Mine forældre gik også helt i panik, men det viste sig at være en fedtknude.
    Dyrlægen valgte dog at fjerne den, da de i værste tilfælde, kan udvikle sig til noget ondartet. Men det kommer også an på hvor stor den er osv. Men tror ikke du skal være bekymret :o)

• #11   10. jan 2006 Tak til alle jer der har skrevet :o) Var hos dyrelægen i dag og han mente at det var en væske samling som nok gik væk af sig selv inden for en ca uge. Og vis ikke skulle jeg komme tilbage. Så det håber jeg at den gør smiley

• #12   10. jan 2006 Så krydser vi fingre for at han har ret smiley

Kommentér på:
Knude/byld

Annonce