{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hjælp (hunden kan ikke være alene) {{forumTopicSubject}}

Hvordan viser man sin hund at man kan passe på sig selv.

Vi har en grønlænder på 1½ tæve. Hun er jordens bedste hund og er lydig, men hun har inde for den sidste mdr fundet ud af hun ikke kan lide at være alene hjemme så hun splitter alt af hun har snart kostet os dyrt men stikkontakter, nyt gulvtæppe der er flinset, paeler i hele gangen, gører og vægge.
Men vi fik afvide vi skulle prøve at filme hende og det har vi så gjort i dag hun fik sin aktiveringsbolg og 2 fyldte kødben og der gik så 1 time før hun begyndte på noget.
Men så har vi også snakket med en der har med hunde at gøre hun siger at det er fordi hun er inde i 2 kønsmodningsfase hvor hun skal finde sin plads i flokken og hun mener ronja har fået den opfattelse at det er hende der skal passe på os og når hun har fundet ud af vi kan passe på os selv skulle hun falde til ro.


Men hvordan går man det???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp (hunden kan ikke være alene)
  • #1   5. feb 2009 Jeg har læst at DAP ikke virker på alle hunde men håbede på at få nogle værktøjer til at kunne træne hende i at vi kan klare os selv. er i fuld gang med at stimuler hende med at bruge hjerne og snude prøver at få et bedre lederskab men mangler bare nogle flere redskaber til det.

  • #2   5. feb 2009 Jamen jeg vil da bestemt prøve det med en sutteklud men jeg vil også meget gerne kigge på jeres træningsprogram da det nok vil hjælpe en hel del.

Kommentér på:
Hjælp (hunden kan ikke være alene)

Annonce