{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu stopper det ! (STÆRKE BILLEDER)
  • #2   5. feb 2009 Overskriften på siden er denne her:

Stop Peru soldiers from using dogs as target practice!

• #3   5. feb 2009

en hund der hænger i for benene ..

• #4   5. feb 2009 Det er soldater i Peru der bruger levende hunde til Target øvelse, der er et billed at en hund der er bundet op på aller fire poter puha jeg er bare helt færdig. Det er bare svinderi jeg kan slet ikke finde ord for det

• #6   5. feb 2009 Der skulle lige have været en advarsel med der synes jeg. Det billede havde jeg ikke lyst til at se.

Ad hvor er det ulækkert at nogen mennesker sætter andet liv så lavt.

• #7   5. feb 2009 Ja sorry var så rystet at jeg helt glemtet det :o(

• #8   5. feb 2009 Hvad er der nu i vejen med en god gammeldags skydeskive??? Stakkels hund.. Hvor er det frygteligt.. Bare at hænge der i de snore må da være den rene pinsel for hunden

• #9   5. feb 2009 Tør slet ikk åbne linket, hva er det for en verden vi lever i ??????????????

• #10   5. feb 2009 Jeg tror desværre at de er levende. J
    Ja hvad er det for en verden vi lever. Jeg bliver totalt gal i skralden og har lyst til at tage til Peru og skære nosser af de skide soldater og pine dem til døde.

• #12   5. feb 2009 Puh, det klip så jeg for nogle år siden . . . tænk at de ikke har fået stoppet det endnu. Det er simpelthen forkasteligt at nogen kan finde på at være så onde mod dyr. . . på klippet kunne man også se hvor bange hunden var - og det er der da ikke noget at sige til.
    FØJ!! Mennesker skulle skamme sig!!!

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 745
    #13   5. feb 2009 Det blev stoppet for flere år siden efter at WSPCA gik ind i sagen.

• #14   5. feb 2009 Jeg håber virkelig du har ret Rasmus for det er da bare så forfærdeligt at tænke på.

• #15   5. feb 2009 puha!!! håber du har ret rasmus, for føj hva jeg føler er slet ikk til at beskrive.. hva fanden sker der.. FØJ smiley

• #16   5. feb 2009 Puh har - kunne godt have brugt en advarsel der.
    Det er godt nok et grimt billede, selv om hunden ses fra ryggen. Det er bare forfærdeligt !

• #17   5. feb 2009 jeg syntes da der er advarsel i overskriften!¨?

ihvertfald da nok til at jeg ville vide om det er et link jeg har lyst til at åbne eller ej

Og det har jeg så valgt ikke at gøre

• #18   5. feb 2009 Der er virkelig nogle syge mennesker ude i den her verden, håber da at det er blevet stoppet. Men meldte mig da straks ind i den Cause og inviterede de første 60 venner, dyremishandling skal sgu stoppes.

• #19   5. feb 2009 fanme noget svineri...

• #20   5. feb 2009 hader folk der bruger de stakkels dyr på den måde, de skulle sellv have samme tur.
    se dette link med en lille film der omhandler mest hunde, de forskellige steder i grækenland

http://www.youtube.com/watch?v=aUwJa93GmHE&feature=related

advaresel ...

se ikke dette hvis det billede du så før påvirkede dig for meget, da det her er lige så slemt og lidt til. kan selv ikke holde ud at se det, men har dog kæmpet mig igennem det en enkelt gang.

• #21   6. feb 2009 Dorthe K > Det gør virkelig bare ondt dybt inden i at se den slags videoer, det er utroligt at folk i Grækenland er så ligeglade med de hunde. Hvorfor skal de dog pine og torturere hundene på den måde, hvis de ikke vil have dem mere kunne de i det mindste få dem aflivet i stedet for at være så onde - det er utroligt at nogle af de hunde overhovedet kan have tillid til mennesker eller få det igen, efter at være blevet behandlet sådan (blevet smidt ud som affald af deres ejere, blevet efterladt lænket til at dø af sult, gået for lud og koldt vand med kæder der har givet forfærdelige ar, vold, indespærret i små bure osv.)

Mine forældre har selv en græsk gadehund, han var blevet smidt på gaden af sin familie, var blevet kørt ned og humpede rundt i Athens gader med en brækket hofte og diverse andre skader og udsultet. Idag er han blevet fedet op og lever fint, han kan dog ikke lege vildt og voldsomt flere timer pga. hans hofte, og bortset fra at han ikke er glad for fremmede mænd, så er der ingen tegn på hvordan han er blevet behandlet.
    Stor respekt til foreningen Græske gadehunde for deres store arbejde for at redde de græske hunde.

• #22   6. feb 2009 sofie> ja de mennesker er forfærdelige, jeg forstår det virkelig heller ikke og er så imponeret af hvordan de kan komme sig igen og blive dejlige hunde, nu har jeg efterhånden mødt en del på træf og det er jo de færreste der er sygligt mærket af deres fortid guskelov.

min Nikita er selv græsk gadehund, hun var bare smidt ud med skraldet som hvalp sammen med sine søskende, at folk næner at smide så dejlige hvalpe ud det gør helt ondt. jeg har heller ikke de store problemer med hende men der er dog lidt, hun har meget svært ved børn der løber mod hende og vil kæle hende også er det jo man tænker hvad hun har oplevet før i tiden smiley

Kommentér på:
Nu stopper det ! (STÆRKE BILLEDER)

Annonce