551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

PLADS MANGEL? PLADS MANGEL?

Vi har en skøn lille DSG, som vi er utrolig glade for.. Men da vi er hundemennesker overvejer vi at få en mere, men vi ved ikke om vi har plads nok.. Vi bor i en lille 45 kvm lejlighed lige ud til en park, vi går flere gange om dagen med vores egen lille hund, og tager ham med i hundeskov, ville det være forkert at få en lille hund mere, når vi bor i sådan en lille lejlighed?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PLADS MANGEL?
  • #1   19. feb 2009 Det er jo et skøn man selv må tage.
    Jeg har den opfattelse, at hjemmet er ikke nogen træningsplads, men et sted hvor man opholder sig og hviler sig,

Det vil sige at hunden ikke skal være aktiv, på samme måde som den er ude.

Så om pladsen ikke er stor, så har det vel ikke nogen betydning, men igen et skøn..

• #2   19. feb 2009 jeg har haft 2 hunde på 50 kvm - dværgpinschere.. pladsen var ikke noget problem syns jeg smiley

• #3   19. feb 2009 Tak for hjælpen, det er en diskussion vi havde derhjemme, så ville hører en mening udefra.. Men jeg er enig i hjemmet er en hvileplads, ikke en legeplads..

• #4   19. feb 2009 Tjaah.... Det er meget en smagssag. Jeg har det på samme måde som Hulgaards babett, hjemmet et til afslapning.
    Vi bor på 56 km2, og skal om 5 uger have nummer to.

• #5   19. feb 2009 Så længe de kommer ud og bliver aktiveret og kan være aktive udenfor så skulle det da ikke være noget problem smiley

• #6   19. feb 2009 Jeg kan ikke se problemet.. Jeg bor på 64 m2 og måtte jeg for reglementet havde jeg 2 labradorer.

Det er jo udenfor, de får deres motion

• #7   19. feb 2009 Ja enig med alle de andre. Hundene skal ikke aktiveres indenfor, men udenfor så det syntes jeg ikke er noget problem. Min kæreste og jeg boede på 60 kvm med to border collies, som jo er meget aktive hunde :o)

• #8   19. feb 2009 jeg har også boet på 40 kvm med en meget aktiv border collie hvalp/unghund. Mine hunde skal lære at indendøre slapper man af - enten sover man eller også følger man med i livets gang i et stille og roligt tempo. Så nej, jeg kan ikke se noget problem i at man ikke har så meget plads...

• #9   19. feb 2009 Tja tror måske det handler mest om hvordan man har hund.
    Vi har en shiba (samme str. som en DSG) på 100 m2 og det syntes jeg er nogen lunde passende fordi jeg også leger og træner indenfor i lejligheden. Hvis man betragter ens hjem som et sted hvor man slapper af, så er det jo fint nok smiley men hvis man som mig også bruger det til træning og leg, så skal man måske tænke sig om en ekstra gang...
    Det handler vel i bund og grund om hvorvidt du/i formår at aktivere de to hunde, og for mig lyder det som om det kan du/i sagtens smiley

Kommentér på:
PLADS MANGEL?

Annonce