{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaccination
  • #1   5. mar 2009 nogle dyrlæger siger hvert år og andre siger hvert 2. år, men det kommer vist an på den vaccine der er blevet brugt...

• #2   5. mar 2009 Jeg ved at hvis man skal gå på udstilling eller træning SKAL hunden vaccineres hvert år..
    Men ellers tror jeg godt der kan gå 3 år i mellem..

• #3   5. mar 2009 Vi får vores vaccineret vores hvert år, da de er meget sammen med andre hunde. De får den store vaccine, plus den mod kennelhoste de får i næsen.

• #4   5. mar 2009 Han skal i alle tilfælde vaccineres nu....... Har SKULLE have været vaccineret for længe siden og derefter kommer det an på hvilken vaccine, der bliver brugt, hvor tit han skal vaccineres derefter. Men det må du tale med dyrlægen om.
    De bliver vaccineret mod hundesyge, leptospirose, kennelhoste og meget mere...... Så bare afsted til dyrlægen og få det gjort:-)

• #5   5. mar 2009 Mette (medlem af tavlemafiaen) .

Okay , det ville jeg rigtig gerne , men Balder har virkelig problemer med dyrelæger , han kan på ingen måde tolerere dem . Han stikker af eller gør af dem .. Og han bliver dybt stresset og forvirret .. smiley

• #6   5. mar 2009 Afsted nu, du kan ikke rigtig nå at vænne ham til dyrlægen denne gang desværre, men det vigtigste er helt klart din hund er beskyttet mod de sygdomme. Derefter kan du begynde at vænne ham til dyrlæger så han ikke er nervøs næste gang han skal vaccineres. Men afsted det er på tide når du ikke ved om han er blevet vaccineret før.

• #7   5. mar 2009 ok er det noget nyt at man kan vaccinere mod kennelhoste??? Lyder meget interessant synes jeg, har du mere info. omkring dette? Det ku da være skønt hvis man ku få sin hund vacc. imod kennelhoste,det fandtes ikke for 3 ½ år siden da jeg havde brug for det. Sorry jeg røg af sporet SS

Vacc. og intervallet heraf er dyrlægens holdning samt vacc.sammensætningen. Vores tidligere dyrlæge vacc. hvert år med en vacc. der kunne holde 3, så der kommer vi ikke mere S smiley

• #8   5. mar 2009 Kennelhostevaccine: Det er noget de får puttet i næsen, det er ret nyt.

• #9   5. mar 2009 Så betal lidt ekstra og få dyrlægen til at komme ud til dig denne gang og ellers så tag på besøg hos dyrlægen fra tid til anden som en form for miljøtræning så hunden lærer det og forbinder det med guffere :o)

• #10   5. mar 2009 Skal lige siges at Kia kun er vaccineret da hun var 8 + 12 uger og ikke siden pga. sin allergi. Hun skal testes for antistoffer for at se om det er nødvendigt at vaccinere hende eller om hun selv danner de nødvendige antistoffer. Hun har som den eneste hund til hundetræning ikke haft nogen sygdomme ud over sin allergi og har ikke haft kennelhoste de 3 gange de andre har været turen igennem (7-9-13). Men snak med dyrlægen da du skal have hunden vaccineret for at din forsikring gælder eller have papir på at hunden er dækket ind uden ...

• #11   6. mar 2009 ja de vaccinationer , de er tit i søgelyset, nogen siger et andre noget andet, det må man selv tage stilling til, jeg har lige være på www.netdyredoktor.dk og læse om vaccinationer, det syns jeg godt jeg kunne bruge til noget, jeg plejer at vacc. hvert 3. år når hunden har fået sin vacc. omkring nå r den er et år.

• #12   6. mar 2009 En god idé er at spørge dit forsikringsselskab, hvis du har sygeforsikring på... Min dyrlæge siger nemlig hvert 2. år afhængig af, hvilke vacciner, der bliver brugt. Men hun rådede mig til at høre forsikringen. For hvis de har krav om hvert år, ja så dækker de jo ikke, hvis det kun er hvert 2. år..

• #13   6. mar 2009 Je4g har talt med Alm.Brand, hvor mine hunde er forsikret. De skriver at de går efter hvad dyrlægen anbefaler i passet og at det kommer an på, hvilken vaccine der bruges. Min dyrlæge anbefaler hvert 3 år. JEG tror at gruneden til at mange dyrlæger anbefaler hvert år, er for at "holde øje med hunden" og få den ind til det årlige tjek:-)

• #14   6. mar 2009 Det fleste forsikringsselskaber skriver vel bare at hunden skal have de alm./nødvendige sundhedstjek og vaccinationer og så må man tage det med dyrlægen hvad der er bedst for ens hund?

Kommentér på:
Vaccination

Annonce