1.186 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

var det aggresiv adfærd? var det aggresiv adfærd?

ja nu har jonas og jeg oplevet denne episode 2 gange med emma, og den huer os slet ikk!!! hun kan nogen gange går helt amok over en lyd udenfor og så gøer hun og knurre vildt og løber rundt i stuen... jonas ville så få hende til a falde ned og prøved først at sig rolig emma og slap nu af og nusse hende men hun reagered slet ik ! så blev hun ved og kjonas tar forsigtig fat i hendes nakkeskind der blev emma sur! hun vender sig om højt snerren læberne truker op over tænderne (som ulve i film) kog bider ud efter ham! dette har vist sig fra hende 2 gange , en mod mig og en mod jonas! vi vil ik finde os i det for det første men for det andet er dette aggresiv adfærd? for bider hun først en af os alvoligt tøver jeg ik med at ringe til dr. dyr og bestille tid, det er synd både for os og hende!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  var det aggresiv adfærd?
  • #1   30. mar 2009 Hvad gjorde han da hun begyndte at vise tænder?

• #2   30. mar 2009 .. Og kan hun måske have smerter der hvor i tager fat?

• #3   30. mar 2009 jonas blev først forskrækket, for det har hun jo aldrig gjort ellers... så bagefter sendte han hendek i sin kurv.

jeg kan slet ik få hende ned! hun reagerer slet ik på godbidder eller lign... og prøver man a lig sætte sig og vil nusse knurre hun og løber videre..

vi oplever for tiden a emma ændrer sig... hun sliker på alt! vægge, dyner, hovedpuder, os, sig selv, gulvet simpelthen alt! hun kan stå og gø og knurre a os uden grund og hun blir ved. vi aner ik hvorfor alt dette sker? jeg yns det er dybt sært specielt det med slikeriet!!

jeg tror ik emma har ondt.

• #4   30. mar 2009 har hun normalt problemer med lederskabsøvelser?

• #5   30. mar 2009 Hvis hun går og ænde adfærd i en sådan grad uden nogen synlig grund, ville jeg nu lige tage hende til dyrlæge til det helt store tjek, forklaringen på den slags skal ofte findes i hundens helbred..

• #6   30. mar 2009 Ja, jeg ville også tage til dyrelæge.. Og måske en adfærdsbehandler..

• #7   30. mar 2009 slikkeri kan være en stressrelateret handling, ligeså kan hendes agressive adfærd og ukontaktbarhed...

• #8   30. mar 2009 Jeg synes det lyder som om, hun ikke har det godt mentalt.

Der kan være et hav af årsager til det - herunder fysiske gener af den ene eller den anden art.

Jeg ville gå til dyrlægen og få hende tjekket for både smerter, og hormonelle forstyrrelser - og hvad dyrlægen ellers kan hive op af ærmet, der kunne være relevant.

• #9   30. mar 2009 Når du beskriver hun har ændret sig sådan, og med det slikkeri, så ville jeg bestemt tage til dyrelægen.. konstaterer de intet ville jeg skynde mig at få fat på en adfærdsbehandler...

• #10   30. mar 2009 Var det min hund havde jeg taget den til dr. dyr og en kiropraktor. Adfærden kan skyldes smerter. Hvis nævnte ting ikke løser problemet ville jeg kontakte en adfærdsbehandler.

• #11   30. mar 2009 det jeg mest nervøs for er at de symp hun har relatere enormt meget til en ven jeg har med samme blandning, de måtte aflive deres fordi de ik ku nå ham både fyisk men os mentalt... ved ik om det vores flytning der har resulteret i hendes adfærd? har selv været meget forsigtig med a lade hende få det hele stille og roligt og i eget tempo... hun er glad nok men nogen gange går hun med halen mellem sine ben en hel dag i eget hjem og er meget nedtrykt... tror jeg vil kontakte en adfærdsting ... hun har lig været til dyrlægen med øremider og fik det store tjek de havde intet a sige...

• #13   30. mar 2009 Hvis du ikke siger til dyrelægen han skal tjekke hunden for evt. smerter, gør han/hun det heller ikke :o) Så afsted igen..

Kommentér på:
var det aggresiv adfærd?

Annonce