Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av min græsplæne!!
  • #1   2. apr 2009 Jep, eller så er det ihvertfald mange små ufoer der lander her og svitser græsset af i cirkler smiley
    Det er noget giftigt stads for alt der gror:)

• #2   2. apr 2009 Her er det "bare" buskene der må lide. Det er dog ikke alle slags buske der ikke tåler hundetis -det er særligt buksbom (staves) det går udover

• #3   2. apr 2009 Han kan ikke lette ben endnu, så han tisser bare der hvor han nu lige står! Jeg undrer mig bare over hvorfor at det ikke er et problem i alle haver med hanhunde??

• #4   2. apr 2009 Vores to tæver er også ved at blege hele græsplænen.

Hvis der ikke findes noget modstandsdygtigt græs, tror jeg der skal laves et "stenbedstoliet". Så skal der bare et hundetoilet skilt op, så de ved det er der det foregår...

• #5   2. apr 2009 Jeg har en tæve - og det er altså også dræbertis, der kommer ud af hende. Eller også lander der bare små ufoer i samme område hele tiden??

Jeg har nu valgt at leve med, at man ikke kan have en parklignende have, når man har hund. Der bliver lavet kreaturstier, der bliver gravet huller og der bliver napset en blomst eller en gren i ny og næ smiley

• #6   2. apr 2009 Her er det også det samme. Nanna gør det dog mest, i den ene ende af græsplænen.

• #7   2. apr 2009 Hi hi, ja hvis bare det var så nemt;-) Vores have er helt ny og min kæreste river nærmest sig selv i håret når han kigger på sit "kære" græs. Måske har Gizmo bare dræbertis;-)

• #8   2. apr 2009 Jeg lavede sågar et fint afgrænset bed med bark på jorden og fin busk til lettelse af ben op af, i midten.....men nåede at flytte før de fik lært at skåne græsset, men måske i skulle prøve noget lignende og så bruge lidt tid på at vise ham derover når han skal tisse og rose ham når han tisser der....burde kunne lade sig gøre:)

• #9   2. apr 2009 Tjaa.... jeg har vænnet mine hunde til IKKE at tisse / skide i haven..... jeg går tur med dem , når de skal "ud "..........det er ikke sværere at lære dem , end det er at gøre dem renlige indendøre........ og jeg slipper for lugten , den svitsede græsplæne og de døde buske......... :O)

• #10   2. apr 2009 Der er alt efter hvor meget "gødning" der er i det. ( og hvad det kommer af kan jeg ikke svare på)

Hvis græsset bliver gult og visner er det fordi der er for meget "gødning" i tisset, så det simpelt hen slå græsset ihjel.

Her hjemme har vi ikke det problem, vi har nogen meget frodig græs totter hist og her som der gro ekstra godt. ;O) - det må være syper tis så mine hunde kommer af med, som har en god gødnings værdi i.
    ;O)

• #11   2. apr 2009 Nittib: Jeg går nu også med min, men hun afleverer alligevel af og til en tissetår i haven. Men du har ret, det er ikke noget problem at lære dem, hvis det er det, man vil smiley

• #12   2. apr 2009 Vi har bark i alle vores bede, men dem tisser han ikke i. Vi går også tur med ham hver gang han skal skide, men indimellem er der kun tid til en luftetur i haven. Måske skal jeg lade være med at putte acetone i hans mad ha ha..

• #13   2. apr 2009 Mærkeligt at der er så stor forskel, min kusines græsplæne vokser også ganske frodigt der hvor deres hanhund tisser.

• #14   3. apr 2009 Tja Gizmo han er ved at ødelægge alt i min have jeg har ikke græs men et stort bed med div planter og blomster, eller det burde der jo være men hvis ikke kattene spiser det så tisser han på det til det visner og dør... Det bliver sku dyrt at plante nyt hvert år....

Gizmo får også masser af ture, men man er jo hanhund og skal jo lige markere lidt...

• #15   3. apr 2009 erika b er inde på noget...
    hvis hunden får et meget protein holdigt foder og måske ikke udnytter proteinet helt, vil meget af det udskilles i urinen. det får græsset til at hænge med næbet... :S
    så derfor er det forskelligt fra have til have/hund til hund, altså hvor godt foderet passer til den individuelle hunds omsætning.... smiley

• #16   3. apr 2009 Vi delte vores have op i to sidste år. Jeg var nemlig monster trær af at hve en total ramponeret have.
    Så nu har hundene deres egen have hvor de må grave, tisse og spurte alt det rundt de lyster. Og jeg har så min have hvor det ser pænt ud.

Kommentér på:
Av min græsplæne!!

Annonce