{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vital Animin?
  • #1   6. apr 2009 Jeg mener ikke, der er de samme ting i vital animin, som i artoflex.

    Men jeg bruger det sammen med flexvital (fra dyrlægen). Dvs jeg har ikke mere vitalanimin, så pt får hun flexvital alene.

    Jeg har hørt fra en veninde, at hun fik sin hund smertefri på vitalanimin.. Dobbeltdosis i en længere periode..


  • #2   6. apr 2009 Men er det kun til hunde med ledproblemer eller også noget man kan give hvalpe/unghunde for at forebygge?

    Artoflex og Flexvital er vist det samme : )


  • #3   6. apr 2009 Der hvor min ene hvalp er udstationeret, der bruger hun vital animin for at forhindre ledproblemer og hd. Det er lige fra hvalp af. Hun anbefaler det stærkt, så jeg har også overvejet at starte vores op på det.

  • #4   6. apr 2009 Opdrætteren til min sheltie gav hendes hunde det forebyggende, hun talte meget varmt for det, men har ikke selv haft brugt det.

  • #5   6. apr 2009 Emma får flexivital p.g.a ledproblemer.
    Hun er lige startet op så er lidt spændt på virkningen


  • #7   6. apr 2009 Jeg bruger det til mine hunde !

    Startede med at bruge det til min gamle labradorX der havde meget svær HD - han endte med at blive godt og vel 13 år og blev aflivet pga. kræft. Et par gange i hans levetid tænkte jeg at det nok kun var overtro med det VitalAnimin og jeg derfor ligeså godt kunne spare pengene ... hver gang gik der ikke ret lang tid så haltede han !

    Har brugt det til min tæve som hvalp og da hun fik dårlig ryg for et par år siden .... de gange hvor jeg har været løbet tør og hun derfor ikke har fået det i en periode, har jeg kunnet se det på hende !.

    Min hanhund får det også forebyggende.

    De to maller har derfor fået det hele deres opvækst, og har begge A-hofter og ingen spondylose eller andre ledproblemer ud over den skade tæven har fået :o). Om det så er pga. VitalAnimin eller at det er en sund race skal jeg ikke kunne udtale mig om ... men når jeg engang får en ny hvalp, skal den 100 % sikkert også have VA :o).

    /Carina


  • #8   6. apr 2009 Okay - er bare bange for at man overdoserer - hvis man giver et godt tør foder.

    Har fået anbefalet det, men giver i forvejen Hokamix og olie - men vil prøve det af så...


  • #9   6. apr 2009 Har kun prøvet det gennem godt 2 mdr. med god effekt på slidgigt i højre albue, dog lige nu haft tilbagefald. Men effekten sætter ind MEGET hurtigt, inden for en uge kan man se bedring.


  • #10   6. apr 2009 Vital Animin er et veldokumenteret spormineraltilskud til forebyggelse og behandling af ledproblemer. Vital animin indeholder udover 15 makro og mikromineraler også 30 spormineraler i naturlig balance. Mineralerne, som er testet 4 år på landbrughøjskolen viser, at Vital Animin forbedrer ledstyrken, og at ledvæskens evne til at smøre forbedres. Vital animin er udelukkende et tilskud af mineraler.

    Et videnskabeligt forsøg med Schäfer hunde som blev fodret med vital-animin fra hvalpestadiet, viste en foreskomst af HD - hofteledsdysplasi på 30% færre end normalt.

    // www.lundemoellen.dk


  • #11   7. apr 2009 Vores gamle lab, der ingen ledproblemer havde, fik Vital animin hele hendes næsten 11-årige liv.

    Min mor gav det som et tilskud. Og jeg mener at have fået at vide, at man ikke kan overdosere glucosamin/msm/chondroitin. Det er ihvertfald hvad Luna's massør fra dyrehospitalet har sagt..


Kommentér på:
Vital Animin?

Annonce