640 visninger
|
Oprettet:
Savn :( {{forumTopicSubject}}
Åha, hvor jeg hader de dage hvor man mærker savn rigtigt kraftigt..
Har virkeligt bare en aften hvor jeg hverken kan tåle at se på billeder af Simba, eller tænke på ham.
Hvad gør I andre når de slemme dage optræder med savn efter de kære himmelhunde?
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 1.094
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
Mange tak :O)
mar 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 74 Svar: 418
Føler med dig der kan være larmende stille når man her mistet men du skal til at lave sorgen om til gode minder tager tid men se foto og video af Simba det kan være at nogen kan give en grine og nogen en klumb i halsen men det er godt nu vil jeg gå ind og se dine foto og her er link til mine : http://users3.titanichost.com/fongombert/Hunde.htm
feb 2007
Ja er helt enig... Men puha hvor man savner alle de gode ting man havde sammen i hverdagen :O)
feb 2007
Tjekker tråden igen i morgen.
Sov godt folkens (:
mar 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 74 Svar: 418
Hilsen Flanhart og far
nov 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 76
Det kan til tider være ulideligt at savne sin bedste ven som er i hundehimmelen.
Jeg har det på præcist samme måde som dig.
Og når det bliver for hårdt for mig, tænker jeg på alle de gode stunder som vi havde sammen og på hvordan han har det nu, deroppe på de evige "jagtmarker" hvor alle hundene løber rundt og leger og er glade i solen, hvor der ikke findes smerter eller uvenskab
Men kun en masse kødben og bolde og alt hvad et hundehjerte kan begære.
Også ved jeg vi mødes igen en dag når tiden kommer til det.
Sålænge du har Simba i dit hjerte, så er han altid hos dig, bare ikke fysisk.
Det hjælper ihvertfald på min sorg og savnet af min basse, håber du kan bruge noget af det jeg har skrevet, for jeg er sikker på Simba bare gerne vil se sin mor være glad
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
Syntes den bedste måde at komme igennem det på var - i stedet for at prøve at begrave sorgen, så at hive nogle timer ud af kalenderen engang imellem, kigge gamle billeder, og stortude så længe jeg havde behov... Og jeg gør det stadig.. Det er nu 22 år siden. Men sorgen forsvinder jo aldrig helt, man lærer at leve med den. Derfor gør jeg det stadig, selvfølgelig meget sjældnere. Så finder jeg et par timer alene, hvor jeg kigger billeder, hører hendes musik, og lade det hele gennemstrømme mig.. Så mit råd er - giv plads til sorgen. ..
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 94 Svar: 1.653
Da King kom i himmelen, brugte jeg alt min enegi og tid på at være sammen med Raija og senere Carmen og det syntes jeg hjalp
feb 2007
Det varmer..
Det er utroligt hvor meget man knytter sig til sin hund... Helt ubeskriveligt.
Savn :(