{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Savn {{forumTopicSubject}}

Til jer der har mistet.
Jeg sagde farvel min bedste ven for snart 5 måneder siden.
Jeg arbejder med tabet som jeg nu kan, som nogen ved fik jeg for eksempel en tatovering af hans pote for ikke så længe siden, jeg har et smukt mindesmykke, og jeg har hans urne.
Det giver mig ro i sjælen at vide han er hos mig, men det er som om den kæmpe sorg ikke gider forsvinde, og den lurer hele tiden og kan gøre mig ked af det af ingen ting.

Det skal måske nævnes at jeg har det med at være hyper sensitiv, jeg har ADHD og det er desværre en side effekt af det, så følelser er i forvejen enormt svært.

Men jeg ved ikke hvad jeg kan gøre for at "dulme" det. Sorgen er simpelthen for overvældende for mig.
Og selvfølgelig hjælper Charlie mig meget, men for pokker hvor gør det stadig bare ondt.

Jeg havde nok dels brug for lige at komme ud med det, men vil også gerne høre om der er nogen der har gode råd til at arbejde med sorgen? Det er så svært at være tæt til tåre konstant næsten /:

Savner sku det lille et øjet vidunder smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savn
  • #1   13. aug 2015 Jeg forstår godt du syntes det er svært og hårdt at komme over .
    Jeg kommer aldrig over min Argo og det er over 4 år siden nu Jeg skal / kan ikke tåle at tænke på ham så hyler jeg Så hvordan man kommer over det aner jeg ikke Jeg prøver at lade være med at tænke alt for tit på ham

• #3   13. aug 2015 DKK - jeg fik også Charlie ganske kort tid efter Amigo. Mest fordi jeg vidste at hvis jeg skulle kunne stå op om morgenen, så skulle jeg have en at stå op til. Og Charlie er fantastisk, og jeg elsker ham så højt.
    Men savner godt nok Amigo meget smiley

• #4   13. aug 2015 Sorgen går aldrig væk, men den bliver mere håndterbar med tiden smiley

• #5   13. aug 2015 smiley

• #6   14. aug 2015 Jeg mistede min sjæleven i 2012 - 5 mdr efter jeg sagde farvel til Buster græd jeg stadig meget, forventede at se ham når jeg kom hjem, drømte om ham osv. Der gik lang tid før jeg kunne glædes over alle vores år sammen, fordi sorgen over at have mister ham overskyggede alt ... I dag mindes jeg ham med glæde smiley

I efteråret skulle jeg besøge mine forældre en dag, jeg var så træt i hovedet, at jeg 100% regnede med Buster kom ud af døren, for at sige goddag, og jeg havde nær spurgt min mor hvor han var henne smiley - han bliver ved med at spille mig et puds, fra tid til anden smiley

Det skal nok blive bedre for dig, man kan føle at sorgen aldrig dulmer, men det gør den smiley

• #8   14. aug 2015 Hej du får det bedre med tiden
    Har selv mistet en bullerbasse her D21/5-2015 og skal hente min nye bulldog imorgen glæder mig til at få en ny men savner da stadig den jeg mistede hun vil altid være i mit hjærte

• #9   14. aug 2015 Aflivede fredag , kiggede på hvalpe søndag.........nok den største kontrast på få dage

Meen for mig skal sorgen over min elskede gamle hund ikke overskygge glæderne ved at have hund.

Mennesker er ikke ens og sorg bearbejder vi forskelligt.

• #11   14. aug 2015 Jeg har mistet alt for mange gange og har nogen gange tænkt at jeg aldrig ville komme over det. Men man kommer over det og en dag bliver sorgen til smukke minder og man kan igen grine, i stedet for at græde, når man tænker på den man har mistet. Og jeg har det ligesom Isabelle: Få det ud! Hvis du er ved at græde når du tænker på din ven, så græd for pokker! Hvis du ikke kan lide at andre ser det, så gør det når du er alene. Men prøv ikke at holde det tilbage. Det VIL blive bedre med tiden, men hvis du ikke lader dig selv føle, så vil tage meget længere tid. Og det er ok, at være ked af det, når man har mistet - så er det i øvrigt ligemeget og det er et menneske, en hund, en hest eller hvem eller hvad som helst, man har mistet. Og det er forskelligt hvor lang tid det tager - både fra person til person, men også afhængigt af omstændighederne.

• #12   14. aug 2015 Jeg ved det er hårdt Men jeg syntes jeg er blevet bedre med alderen Når mine hunde er kommet herfra, når de var syge Har det altid hjulpet mig, at gå og sige til mig selv, at nu lider de ikke mere, og nu har de det godt

• #13   14. aug 2015 Jeg har ingen diagnoser, men er meget følsom, det tog mig et år at kunne snakke om Jackline uden at græde, jeg drømte tit hun stod på min dyne og duttede mig (som hun plejede) jeg fandt ud af at snakke med min bedste veninde om det, hun lyttede bare. Det hjalp mig. Og så respekteret min venner at jeg ikke ville snakke med ang hende.
    Det var 2 år siden den 19/7 og kan stadigvæk få ondt i hjertet, når jeg snakker om hende smiley

Kommentér på:
Savn

Annonce