371 visninger
|
Oprettet:
Savn {{forumTopicSubject}}
Jeg fandt lige de nyeste billeder af Snoopy - inden vi måtte sige farvel til ham - på min tlf.
Man får da helt tårer i øjenene når man ser sin bedste ven igen, og han bare ikke er her mere.
Lige inden han blev aflivet, tog jeg et sidste billede. Dér er han bedøvet, for jeg ville ikke have et billede af ham som død. Men jeg savner ham godt nok, og den følelse er der nok også et par stykker herinde som også kender!
Kig endelig forbi Snoopy's profil og se billederne og smid endelig en kommentar. Jeg keder mig! ;p
Hvad går I ellers og laver på sådan en dejlig dag med lidt sol?
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 37
Jaah, sådan en hund er bare noget særligt. Det er hårdt når den har været der i så mange år. Ingen gør, eller kommer ud og hilser glad på når man kommer hjem. De dér småting savner man squ
feb 2006
Det var også i november vi sagde farvel.
Vi får il gengæld vores nye hvalp hjem når han er gammel nok. Det glæder vi os meget til!
feb 2006
En hårløs, hvor sjovt
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
feb 2006
- En kinesisk hårløs har jeg heller ikk brudt mig om før jeg i virkeligheden mødte en. De er bare bedårende
- Det er også rigtig godt vejr udenfor. Lad os håbe det bliver ved såden
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 231
Uha, genkender savnet alt for godt.
Ligesom Heidi M er jeg efterhånden også overbevist om, at det aldrig holder helt op med at gøre ondt at tænke på, at man har mistet den aller bedste hund i hele verden..... Og er det ikke et billede der dukker op på mobilen, så finder man pludselig en god-bid i lommen på en taske eller jakke, som man ikke har haft fremme hele vinteren.......
Her skinner solen også og kalder forårsstemningen frem - men man skal ikke lade sig narre, for vinden blæser godt nok hvinende koldt her i det vestjyske.
Men glæder mig utroligt meget til den dag, hvor jeg igen har en lille hund der er helt ligeglad med en kold vind, og sagtens kan lokke mig med en tur i skoven ;o)
Savn