{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Savn {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt lige de nyeste billeder af Snoopy - inden vi måtte sige farvel til ham - på min tlf.

Man får da helt tårer i øjenene når man ser sin bedste ven igen, og han bare ikke er her mere.

Lige inden han blev aflivet, tog jeg et sidste billede. Dér er han bedøvet, for jeg ville ikke have et billede af ham som død. Men jeg savner ham godt nok, og den følelse er der nok også et par stykker herinde som også kender! smiley

Kig endelig forbi Snoopy's profil og se billederne og smid endelig en kommentar. Jeg keder mig! ;p

Hvad går I ellers og laver på sådan en dejlig dag med lidt sol? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savn
  • #2   22. mar 2010 Lige nu er jeg ved Givskud, men ved Give hvor jeg bor skulle det også være ret godt smiley

Jaah, sådan en hund er bare noget særligt. Det er hårdt når den har været der i så mange år. Ingen gør, eller kommer ud og hilser glad på når man kommer hjem. De dér småting savner man squ smiley

• #4   22. mar 2010 Hvor dejligt smiley
    Det var også i november vi sagde farvel.

Vi får il gengæld vores nye hvalp hjem når han er gammel nok. Det glæder vi os meget til!

• #6   22. mar 2010 Det er rigtigt. Og vi ved jo godt de før eller siden ikke er her mere.

En hårløs, hvor sjovt smiley Kender en pige som har sådan en fætter - det er bare en sjov lille hund! Min storesøster plager sin kæreste for at kunne få lov til at købe sådan én ;p

• #7   22. mar 2010 Åh ja når man sidder og kigger på billeder så savner man dem så meget at det gør helt ondt.Jeg hev mit videokamara frem forleden dag,har ikke haft det fremme i et par år og der var min glade bustermand der måtte jeg knibe en tåre eller 10.. smiley men kunne heller ikke lade være med at smile for han var bare et fjolle hoved..

• #9   22. mar 2010 - De sidste billeder er vel aldrig rigtig sjove. Men som skrevet før, lad os da i stedet tænke på alle de skønne oplevelser vi har haft med dem smiley

- En kinesisk hårløs har jeg heller ikk brudt mig om før jeg i virkeligheden mødte en. De er bare bedårende smiley

- Det er også rigtig godt vejr udenfor. Lad os håbe det bliver ved såden smiley

• #10   22. mar 2010
    Uha, genkender savnet alt for godt.

Ligesom Heidi M er jeg efterhånden også overbevist om, at det aldrig holder helt op med at gøre ondt at tænke på, at man har mistet den aller bedste hund i hele verden..... Og er det ikke et billede der dukker op på mobilen, så finder man pludselig en god-bid i lommen på en taske eller jakke, som man ikke har haft fremme hele vinteren.......

Her skinner solen også og kalder forårsstemningen frem - men man skal ikke lade sig narre, for vinden blæser godt nok hvinende koldt her i det vestjyske.
    Men glæder mig utroligt meget til den dag, hvor jeg igen har en lille hund der er helt ligeglad med en kold vind, og sagtens kan lokke mig med en tur i skoven ;o)

Kommentér på:
Savn

Annonce