{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.964 visninger | Oprettet:

Savn.... {{forumTopicSubject}}

Jeg savner min Selma-mus helt vildt meget....Der er næsten gået 10 mdr., siden jeg blev nødt til at få hende aflivet, så jeg synes da snart, savnet og sorgen burde være blevet mindre ??

Jeg kan alligevel stadig sidde i smug og tude over, hvor meget jeg savner hende.

Suuuk...nogle gode råd til, hvordan man kommer over savnet ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savn....
  • #1   11. dec 2011 Har du overvejet at få en ny hund ?

• #2   11. dec 2011 Både ja og nej...jeg har selv været syg og løbet til en masse prøver mm. og har lige fået konstateret sukkersyge, forhøjet kolesterol, forhøjet blodtryk og sidst men ikke mindst D-vit.mangel.

Derudover har jeg meget smertefuld slidgigt i mit ene knæ !

Jeg har ikke haft overskud til og/eller mulighed for at få en ny hund, selvom det faktisk ville være et plus, når jeg forhåbentlig får styr på mit helbred.

Min datter, som bor hjemme har en lille chi-dreng, som jeg har knyttet mig en del til....og han til mig, men han er jo ikke min og jeg er derfor bange for at skulle gå det hele igennem igen, når han flytter med datteren, når hun bliver træt af at bo hjemme(hun bliver snart 19 år). Forsøger derfor at holde en sund afstand til ham *rødmer*

Det hele gøres ikke bedre af, at han faktisk minder mig om Selma-musen på mange måder, at det faktisk er lidt uhyggeligt.....

Tror ikke løsningen er en ny hund lige nu og her, desværre !!

• #3   11. dec 2011 Det kan jeg godt se - æv smiley

• #5   11. dec 2011 Ja, det er meget øv !!

Hov, ja...og derudover er jeg i behandling for depression - i guder altså !!

• #6   11. dec 2011 Det eneste der hjalp for mig var at få en ny hvalp.. fik først den nye 1½ år efter min gamle døde, og var altid ked af det før jeg fik min nye hvalp.

• #7   11. dec 2011 Jeg savner egentlig ikke at have en ny hund, og ved faktisk slet ikke, om jeg vil have en ny på noget tidspunkt...jeg savner Selma-musen, som var min soulmate...vi forstod hinanden på en måde, jeg ALDRIG før har oplevet.

Snedronningen : kender de følelser du beskriver så godt...

• #8   11. dec 2011 Min Mickey blev aflivet ... Det er ved at være nogle år siden efterhånden ... Efter ham fik jeg Max ... Men Max vil og skal aldrig erstatte Mickey ... Ham savner jeg stadigvæk ... Når jeg ser hans billeder ... Videoer ... Så glæder jeg mig over den tid vi havde sammen ... Men bliver også trist ... Han var så ung ... Det gør stadig ondt ... Tror jeg altid det vil gøre ...

• #9   11. dec 2011 Hvis du havde savnet livet med hund, men ikke selv kunne have en, så ville jeg have anbefalet dig at blive hundesitter. Men det dur slet ikke i dit tilfælde.
    Du savner ikke en hund, nej du savner DIN hund - personligheden.
    Tiden læger alle sår. Det vil blive lettere, men du vil aldrig glemme helt. Og det skal man heller ikke. Hold du bare fast i de gode minder.

• #10   11. dec 2011 Lykke... kender det alt for godt... pt. savner jeg kun Elmo, og selvom jeg virkelig seriøst er gået i gang med at lede efter ny hund, og har set en del hvalpe, så ender det bare med, at det er Elmo jeg savner.

Jeg vil have ny hund.... men pt. er jeg stadig for ramt... Elmo blev aflivet i marts 2011, og jeg er igen inde i en rigtig dårlig periode, hvor jeg fortryder at jeg aflivede ham.

Jeg håber tiden er den faktor, som får en videre.

Jeg passer min venindes hund, og hende er jeg glad for.... og det var Elmo også... og så passer jeg engang i mellem hund for kollegaer.... men jeg synes ikke specielt meget om dem... de er selvfølgelig søde hunde... men får slet ikke den følelse jeg havde med Elmo smiley

Håber tiden hjælper dig....

• #11   11. dec 2011 Lykke det er helt ok at føle savn, jeg måtte aflive min lille J/R for et par år siden, jeg savner hende stadig rigtig meget, dog græder jeg ikke mere, men savnet er der stadig.

• #12   28. dec 2011 Vil lige update denne tråd.

Som nogle allerede har fundet ud af har min kære mand "krævet", at vi fik en ny hund i det nye år.

Vi skal hente vores nye vaps i begyndelsen af januar og glæder os rigtig meget.

Jeg er godt klar over at han aldrig vil kunne udfylde Selma's plads, men det betyder ikke, at han ikke vil blive en højtelsket ledsager for mig fremover.

• #13   28. dec 2011 Tillykke med det, det bliver dejligt for dig at få det hele lidt på afstand. Man glemmer aldrig sin lille vaps. Men det er også ok, godt nytår til dig og din familie.

• #14   29. dec 2011 Tak og ilm smiley

• #16   29. dec 2011 Sne Dronningen..... Tusind tak og ILM ;-P

Kommentér på:
Savn....

Annonce