{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derfor bider hunde!
  • #1   4. maj 2009 Jaaa hvis det var mig og blev klædt sådan ud, så bed jeg sgu også:o/

  • #3   4. maj 2009 He he den med hotdog-hundene er altså lidt sjov. Men generelt synes jeg heller ikke man skal klæde dem ud. Men hvis det er et "kostume" som absolut ikke generer dem så bliver jeg ikke gnaven af at se det. Ret synd for den hun i den harlekinmænstrede sparkedragt!

  • #5   4. maj 2009 Det var nu mere ment i sjov at jeg postede dette indlæg smiley Ikke for at træde på folk.. smiley

  • #6   4. maj 2009 Lad os sige ingen af delene er noget man skal gøre, og ja at skære ørene af hunden er i mine øjne helt vanvittig, men det er jo ikke det tråden går ud på....

    Der er virkelig i mine øjne ingen grund til at klæde dyrene ud, synes faktisk ikke engang det er særlig sjovt:o/...

    Synes hellere en hund der ligger og snorker eller ligger på en total mærkelig måde, eller kan et sjovt trick, det er det jeg trækker på smilebåndet af:o)


  • #7   4. maj 2009 Fru Robbie Williams:

    Nej men ironien i at der er så meget fokus på kamphunde og hvor farlige de er i de forkerte hænder osv osv så syntes jeg da det er meget sjov at personen som har lavet denne film kommer med en helt anden grund til det smiley JEG syntes ironien i dette er sjov.

    Og helt ærligt syntes sgi også nogle af de hunde der ser meget sjove ud smiley Dog uden jeg selv kunne finde på at proppe Magnus i sådan et kostume, må jeg hellere skynde mig og pointere. Bare tanken om ham i sådan et hot dog kostume er nok til at få mig til at trække på smilebåndet smiley


  • #8   4. maj 2009 hader latterliggørelse af dyr....udklædning er latterliggørelse

Kommentér på:
Derfor bider hunde!

Annonce