Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder igen igen sorry
  • #2   16. maj 2009 Kender ikke nogen af de omtalte mærker....
    Dog vil jeg sige at det foder der forhandles i mange dagligvarebutikker som oftest ikke er foder af god kvalitet..
    Det vil svare til at du spiste f.eks. macdonalds-mad hver dag til alle måltider.

• #4   16. maj 2009 der var bare en der snakke om det var godt kan ikke husk hvem det var

• #5   16. maj 2009 lars og mie hvad giver i for det??? og hvor mange kg???

• #6   16. maj 2009 cath hvor køber i det henne hvad pris for hvor mange kg??

• #8   16. maj 2009 okay

• #9   16. maj 2009 Jeg ville aldrig fodre min hund med affald, derfor køber jeg ikke hundefoder i dagligvarebutikker. Det billige foder er fuld af ting som hunden endten ikke har godt af eller som den ikke kan bruge til noget.
    Korn er der ofte meget af i det billige foder og det kan give allergi. Animalske biprodukter er ting som pels,næb, klove osv.
    Vegetabilske bi-produkter er skaller fra korn, roetrævler osv.

Alt i alt er det bare ikke just sundt.

• #10   16. maj 2009 jeg bruger aldrig mere foder fra supermarkeder.. brugte engang pedigree som nødløsning i få dage da det var det eneste jeg lige kunne få fat i en lørdag eftermiddag, og det var det værste jeg nogensinde har prøvet. noddie udviklede allergi:(

jeg går ind for kvalitetsfoder, og mener ikke at man skal spare penge på godt kvalitetsfoder... jeg bruger Regal og det er rigtig godt..:)

• #12   16. maj 2009 Pedigree er da på ingen måde et kvalitetsfoder. Man kan jo se på indholdsfortegnelsen og indeholder det en masse fyldprodukter er det jo ikke noget der er specielt godt for hunden.

Jeg blev forleden anbefalet at skifte til Orijen - fodrer pt med RC, men selv RC som jeg har set som et udmærket produkt fik jeg at vide ikke er pengene værd - der skulle ikke være stor forskel på de forskellige produkter indenfor RC's sortiment, jeg ved ikke om det er sandt, men i så fald er det da skuffende....

• #13   16. maj 2009 Vi køber kun Arion til vores hunde, selvom det er lidt pebret i prisen... Kunne aldrig drømme om at købe hundefoder i en dagligvare-butik...

• #14   16. maj 2009 uhh.. jeg ville ikke købe det foder fra supermarkederne.. Har engang købt det fra Lidl til vores 3 katte, men de gad ikke spise det ogd erfor tabte sig. Og vores ene mis udviklede allergi (for billig foder, han kan kun tåle det dyre).

Nu bruger vi Royal Canin til kattene og hunden. Det er i samråd med vores dyrlæge.

Mvh Moni

• #15   16. maj 2009 Pedigree er ikke et hak bedre end det helt billige i supermarkedet. Du betaler for navnet og deres dyre markedsføring!

• #16   16. maj 2009 Jeg ville hverken bruge foder fra dyrlægen eller supermarkederne.

RC er lige så proppet med korn og biprodukter som de billigste supermarkedersprodukter.

Jeg gik udelukkende efter kvalitetsfoder da jeg tørfodrede.

Kød som første ingrediens, ingen bi-produkter (hverken animalske eller vegatabilske) ingen korn, hvede, soya, majs, farvestoffer, koncerveringsmidler og andre E-numre.

Muligt at nogle hunde fint kan trives på det, men jeg vil ikke byde mine hunde at leve på affaldsprokter og ting de ikke har brug for, bare fordi det er billigt.

• #17   16. maj 2009 tror det er et emne der er lige så mange meninger om, som der hunderacer. Hvis hunden trives på det foder man giver, kan navnet jo være ligegyldigt, vi bruger selv RC og er rigtig godt tilfreds med det, hundene har det godt på det, pelsen er flot og blank, ikke for mange pøller ud i den anden ende, og de spiser det med velbehag.

Det er jo, for nogen, også et spørgsmål om økonomi og holdning. Da jeg var barn trivedes hundene fint på rugbrød med leverpostej og rester fra vores mad:-)

• #18   16. maj 2009 fandt lige denne undersøgels fra tænk:

http://www.taenk.dk/index.php?sid=2&cid=3440&paid=5&scid=3550&1181551247

• #19   16. maj 2009 Altså Purina Pro Plan skulle efter sigende være den bedste?

• #20   16. maj 2009 Nej, jeg mener ifølge testen...

• #22   16. maj 2009 Vi fodrer med Magnusson. som er et svensk mærke. læs nedenfor for at se nærmere. Ud over det skal det siges at deres foder er ovnbagt og IKKE sprayet med fedt efterfølgende, hvilket gør at det ikke fedter og selvfølgelig er sundre.

At Magnusson Petfood we are very proud to be the first and, to date, only organisation to produce dog food and dog biscuits monitored and approved by KRAV.

The fact is that we were the first in the world to be certified by a controlling body accredited by IFOAM.

For you as a dog-owner the KRAV (organic) label means that the dog food is produced using the best and most natural ingredients. KRAV-regulations do not allow any ingredients that contain preservatives or synthetic additives, or have been sprayed with pesticides or genetically modified

Det kan anbefales - et super produkt.

• #23   17. maj 2009 Lars og Mie :Det ret let at finde forskellen på fodret, det er bare at kigge på hvad der er i fodret....

Kommentér på:
foder igen igen sorry

Annonce