574 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Engelsk bulldog Engelsk bulldog
Valget er faldet på en engelskbulldog
hvis altså vi får lov af vores boligselskab DAB.
for ved ik om de vil betrakte den som en kam/muskel hund
men hvis vi får grøn lys vil vi ha os sådan en hundebasse
vi har læst en del om den og den vil passe perfekt ind i vore famile med 2 børn.
men nu vil jeg høre jer der har erfarring med denne race hund.
er der forskel på en han hund og en tæve?
tænker på sind? er de lige nemme at opdrage og lige lydige osv?
vi har stor erfarring med amstaff og der sys vi ihvertfald at det er meget nemmere at opdrage en tæve end en han hund.
mvh
0 synes godt om
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.805
Og imens I går og glæder jer, så kan I f.eks bruge tiden til at låne denne bog på biblioteket -
(link fjernet)
synes bare der er så søde & gode billeder i
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 9
eeej hvor er din franske bulldog bare dejlig
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.805
Skynd dig at få lånt bogen - selv om der også er dejlige billeder i af den engelske, så er der jo også pragtfulde billeder af den franske -
det kunne da være du kom til at lægge bogen opslået med et skønt billede af en fransk et strategisk sted, hvor din mand ikke kunne undgå at se den
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 266
apr 2007
tak!
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 65 Svar: 785
Du kan ved bulldog klubben få en liste hvor der udtrykkeligt står at eb ikke er en kamp hund. Formanden har skrevet at hvis nogen i bolig foreninger har problemer pga eb kan man skrive el, ringe til hende. Da Eb IKKE går under dette begreb.
Jeg har selv 4 af slagsen, og det er svært om i skla vælge han el, tæve. Men ser jeg på min han hund eller mine tæver ville jeg vælge en tæve.
Må da sige at mine ikke er dyre i dyrlægeregninger ud over vacc som man jo ikke kommer uden om uanset race. De bliver ikke alle så gamle men Hertha er 6 år og hendes morfar er 13år så nogen af dem kommer da pænt derop.
Men inden man anskaffer sig en eb, skal man tænke grundigt over om det er sådan en man vil have, da de eger sig til at skifte hjem flere gange da de knytter sig meget til deres ejer..
Trine L< øhh hvad
apr 2006
apr 2007
det med jeg søgte en hund til 7000 (stafordbullteriier) er et par år siden, har bare ik fået det slettet.
vi har i 2 år ik helt ku bestemme os for om det sku være en stafordbullterrie, en fransk bulldog eller en engelsk bulldog. og derfor har vi ventet indtil vi har taget den "rigtige" beslutning.
vi vil ha en hund som ikke høre til i den store ende. det skal være en familie hund da vi har 2 børn og så skal den ik kræve vanvittig meget motion
valget er nu faldet på den engelske, da vi simpelthen ik kan stå for dens nuttede udsende, både som hvalp og voksen. og så har vi læst en del om den, og ud fra det vi har læst sku den være en vanvittig god famile hund og god til børn. og det med at være sikre så ik den skal skifte ejer.
det er vi! hvis man anskaffer sig et famile medlem, så har man den til den ikke er der mere. dyr har nemlig os følelser og blir jo en del af familien, så den skal bestemt ik bare vippes ud igen
god weekend
apr 2006
Det er også en rigtig fod familiehund.og de er bare herlige. Og når man først har en vil man have en mere...
En gang bullog altid bulldog.
God fornøjelse med at finde jeres nye familie medlem.
Engelsk bulldog