{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan en hund mærke...
  • #1   12. jun 2009 Det kan nogle hunde måske......... Men kunne han så ikke lige smitte lidt af på mine??

• #2   12. jun 2009 Mette: Hehe jo vi sender nogle rolige tanker;)

• #3   12. jun 2009 Ja, min kan i hvert fald godt !

Hun bliver helt vildt glad når det blæser på gåturen.. Som om at der bliver blæst ekstra liv i hende..

Da hun var mindre var hun ikke til regnvejr, men det er hun ligeglad med nu...

• #4   12. jun 2009 Mine syntes absolut ikke det er super-fedt. Men ud skal de jo alligevel. Men de leger ikke vildt rundt, når vejret er sådan. De står lidt ynkeligt og vil meget gerne ind ; )

• #5   12. jun 2009 Christina: Vi har skam også været ude flere gange idag og han tager det faktisk pænt, men har er bare lidt sløv herinde:) Men de kan vel også blive trætte.

• #6   12. jun 2009 Ha ha, jeg mente måske nærmere, at jeg har selv har været sløv i dag og så kom de ud og lege selv i haven. Og de syntes så heller ikke det var videre morsomt. Men sådan er det engang imellem. Men er fuldstændig enig med dig i, at de virker mere sløve!!

• #7   12. jun 2009 Elvis HADER at gå i dårligt vejr , så han plejer bare at tisse hurtigt og så ind igen smiley

• #8   12. jun 2009 Khan vil bestemt ikke ud når det regner meget og når jeg gennemtvinger det alligevel står han og ser på mig som om jeg er en ond hundemishandler også mens han tisser i laaang tid , øj hvor er han god til at holde sig når det regner, så skal jeg ihvertfald ikke vente på at han selv siger til .

• #9   12. jun 2009 det kan de godt. min farmors gamle hund begyndte altid og gø og derefter gå op under sengen og ligge og indenfor en halv time efter den opførsel blev det tordenvejr. så de vidste altid en halv time i forvejen hvis det ville begynde at tordne. hehe

• #10   12. jun 2009 Mine hunde er ikke labber for ingenting. De ELSKER regnvejr og blæst. Jo værre jo bedre. Og de var ikke til at trække hjem i tisse regnvejr kl. 6.30 imorges!! Lotus tog sågar et ½ times morgenbad i bækken, hvor vi andre stod i stiv kuling og øsende regn og ventede på hende!!

• #12   12. jun 2009 Jeg har to kræ der ikke er voldsomt glade for regnvejr, .I morges tissede og pruttede Baltoo så hurtigt han kunne, og stilllede sig derefter únder et træ og ventede på at den lille var færdig.

og hvis der er medvind blir Balto megasur når han blir blæst i måsen, og vender sig om og knurrer af vinden

Den lille er lidt mere pivet, han skal helst langt udenom vandpytterne, men så er det heller ikke så slemt. Man kan godt både lege og fjolle i regnevejr jo.

• #13   12. jun 2009 mine hunde vil ikke ud når det regner kun ved tvang he he og ja de er osse sløve og sover det meste af dagen når det dårligt vejr, men så snart solen skinner så skal der ske noget:0)

• #14   13. jun 2009 vores gravhund vil overhoved ikke ud når det regner. hun går lige ud og tisser lidt over middag og skynder sig ind i kurven, så er hun ude igen ved 22 tiden i 5-10 min også ind i kurven. skinner solen er hun ude hele dagen

Kommentér på:
Kan en hund mærke...

Annonce