{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hvalp
  • #1   14. jun 2009 Kommer lidt an på hvad du vil med hunden.....
    Og så vil jeg lige påpege at en dalmatiner IKKE er en lab med pletter.... Den er noget mere krævende... Men det ved du sikkert godt :o)

• #2   14. jun 2009 Jamen hvis du er til fart, ballade og MASSER af sjov kan jeg da kun anbefale en boxer.
    En boxer er jo også en brugshund lige som din sidste var, men tror dog boxeren har et lidt højere energi niveau hehe

En dalmatiner er en jagt hund og det kommer bag på mange, men er dog en rigtig dejlig hund hvis den får udfyldt sine behov.

Kender ikke til en schnauzer smiley

• #3   14. jun 2009 Jeg vil ha den som familiehund, jeg vil træne med den, jeg vil cykle og gå lange turer med den.
    Ja og ved udemærket at en Dalmatiner ikke er en lab, en Rottweiler er heller ikke en lab med brune aftegninger.

• #4   14. jun 2009 Anja det er jeg, nu var min rottweiler rimlig tung i røven, og ville ønske der var mere krudt i ham, så det er kun dejligt med højer energi niveau SS

• #5   14. jun 2009 Jeg havde også en stor golden (Rollo) da jeg boede hjemme ved mine forældre. og jeg savnede også mere energi på gå turene og mere entusiasme på træningsbanen smiley
    Mine forældre nyder Rollos godmodige og rolige sind, og han nyder hans rolige gåture.
    og jeg nyder den dejlige livlige boxer der hopper omkring mig når vi går tur og leger.
    Det er en så dejlig race!

• #6   14. jun 2009 Ja en boxer er en "glad i låget" hund.. Og det bliver den vist ved med at være.. Synes folk siger den aldrig bliver voksen.
    Jeg er ikke sikker på jeg ville kunne holde en boxer ud... Og jeg har tervueren !!!
    men det kan jo godt være en er super til dig
    En kelpie er også en dejlig hund, der er med på lidt af hvert, og skøn at træne med

Har indtryk af at riesenschnauzeren er en noget mere skarp hund.. Lidt mere brugsorienteret... Men ved ikke hvilken schnauzer du tænker på

• #7   14. jun 2009 Ja det er en evig glad hund, og tror det er en smag sag om man er et boxer menneske smiley

• #8   14. jun 2009 Kender ikke til en Kelpie... Det er en mellem schnauzer jeg tænker på.
    Mit valg af hunderacer er også for pelsen, den må ikke langhåret, da min mor er allergiker, og det er mine forældre der skal passe hund, når jeg har brug for det. Hun kunne godt klarer min rottweilers pels.

• #9   14. jun 2009 Okay..
    Hvad med en pudel ? Super energisk, og virkelig en lærenem hund, der er meget egnet til mange slags hundesport.. dog ikke bidearbejde tror jeg :o))
    Et skønt sind og allergivenlig ( trimmerace)... Og i flere størrelser

• #10   16. jun 2009 Tina.. Pudel er ikke lige min type hund ud fra udseenden må jeg ærlig indrømme. Ved godt man ikke skal gå efter et udseende kun, men der er helt sikkert en anden race der passer udseenden mæssigt også :o)
    Nu er jeg blevet ret lun på Boxeren dens sind, udseenden og aktivitets niveau. Så nu skal jeg ud og snakke med en kennel og se deres hunde.
    Men tak for hjælpen.

Kommentér på:
Ny hvalp

Annonce