468 visninger
|
Oprettet:
Ny hvalp {{forumTopicSubject}}
Savner min dejlige Bassedreng helt vildt og det liv i hjemmet han gav, så er på udkig efter ny hvalp.
Men det er da godt nok svært at vælge race. Har været rundt om Schnauzer, Dalmatiner og Boxer nu.
Hvad skal man dog vælge..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.382
Og så vil jeg lige påpege at en dalmatiner IKKE er en lab med pletter.... Den er noget mere krævende... Men det ved du sikkert godt :o)
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 45 Hunde: 6 Emner: 249 Svar: 1.111
En boxer er jo også en brugshund lige som din sidste var, men tror dog boxeren har et lidt højere energi niveau hehe
En dalmatiner er en jagt hund og det kommer bag på mange, men er dog en rigtig dejlig hund hvis den får udfyldt sine behov.
Kender ikke til en schnauzer
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 181 Svar: 790
Ja og ved udemærket at en Dalmatiner ikke er en lab, en Rottweiler er heller ikke en lab med brune aftegninger.
jun 2006
dec 2004
Mine forældre nyder Rollos godmodige og rolige sind, og han nyder hans rolige gåture.
og jeg nyder den dejlige livlige boxer der hopper omkring mig når vi går tur og leger.
Det er en så dejlig race!
jun 2006
Jeg er ikke sikker på jeg ville kunne holde en boxer ud... Og jeg har tervueren !!!
men det kan jo godt være en er super til dig
En kelpie er også en dejlig hund, der er med på lidt af hvert, og skøn at træne med
Har indtryk af at riesenschnauzeren er en noget mere skarp hund.. Lidt mere brugsorienteret... Men ved ikke hvilken schnauzer du tænker på
dec 2004
jun 2006
Mit valg af hunderacer er også for pelsen, den må ikke langhåret, da min mor er allergiker, og det er mine forældre der skal passe hund, når jeg har brug for det. Hun kunne godt klarer min rottweilers pels.
jun 2006
Hvad med en pudel ? Super energisk, og virkelig en lærenem hund, der er meget egnet til mange slags hundesport.. dog ikke bidearbejde tror jeg :o))
Et skønt sind og allergivenlig ( trimmerace)... Og i flere størrelser
jun 2006
Nu er jeg blevet ret lun på Boxeren dens sind, udseenden og aktivitets niveau. Så nu skal jeg ud og snakke med en kennel og se deres hunde.
Men tak for hjælpen.
Ny hvalp