{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

min hund skal være have hund {{forumTopicSubject}}

for 2 måneder siden kom min hund til skade under leg i haven med vores anden hund.
dyrlægen mente i første omgang at hun havde forstuet sin skulder, og hun fik noget smertestillinde
efter 14 dage haltede hun stadig og ville ikke rigtig spise, så afsted igen..
denne gang til karlslunde dyrehospital, hun fik en kikkert undersøgelse i skuldren, og det viste sig at hun havde beskadet sin biceps sene, revet nogle ledbånd over og beskadet sin skulder skål. så hun har vilkelig været grundig.
hun blev operaret hvor de fikset det de kunne , men dyrlægen sagde. at hun ikke kunne gå til træning mere, eller hoppe ud og ind af bilen. ujærvne underlag er også forbudt, så forbered dig på at din hund bliver have hund. ikke lange gå ture. og sådan bliver det frem over for hende.

jeg har besluttet at hun ikke skal have piller hver dag for at hun skal kunne holde ud at være i haven , så hun får sommeren over så jeg kan se om hun forsat har ondt eller ser ud til at leve godt som have hund. håber det bedste, men hun er vant til at træne på kl. 1 og være med min mand på vagt om natten så det bliver jo noget af en omvæltning for hende.
krydser finger for hende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund skal være have hund
  • #1   23. jun 2009 Nu ved jeg ikke hvilken hund du har, og dermed hvad den kræver for at trives. Men har du overvejet hvor meget livskvalitet du kan tilbyde den ved et liv begrænset til haven og et par små gåture i ny og næ?

    Det ville være en ting jeg ville vægte højt. Selvom hunde kan være smertefri så længe den begrænses til motion i haven, er det jo ikke enbetydende med at den har det godt sådan.


  • #2   23. jun 2009 det er også det jeg tænker men det er sku svært men det er blandt andet derfor jeg ikk synes hun skal have piller for har self. selv tænkt de tanker og det er derfor jeg giver hende juli måned og så bestemmer jeg mig for og hun skal aflives, håber det ikke da hun virkelig er mors hund, hun er en bl berner sennen og belgisk hyrdehund

  • #3   23. jun 2009 mennesker fylder sig med piller, for alle mulige åndsvage ting. og det har de det fint med,

    ser nok ikke noget galt i at en hund skal have smerte stillende, eller glucasomin eller foder eller andet som hjælper på hundens livsklvalitet. så længe ens hund stadig har et værdigt hundeliv. og er glad og tilfreds og gider gå og hygge sig i haven og gå nogle små ture,

    men ja man kender jo sin hund bedst smiley håber det hele bliver bedre og det ikke bliver nødvendigt med smerte stillende altid.


  • #4   23. jun 2009 Jeg ville da bestemt også vælge de smertestillende hver dag - det ville hunden da nok også frem for dødssprøjten!!

  • #5   24. jun 2009 jeg har en lille chihuahua på 1,5 år hun har patella i så svær grad at dyrlægen ikke kan operere det vil ikke hjælpe desværre, og hun må ikke gå mere end 10 min 3 gange om dagen, og får medicin hver dag og hun er altid så lalleglad og leger osv men har osse dage hun hænger på mors arm, jeg tænkte osse på at hun skulle have fred, men talte med dyrlægen og han sagde så længe hun er så glad og vil lege og være social så syntes han hun skulle have lov at leve, men hun blir nok ikke så gammel for det højre ben er meget slemt går ud af led tit men nemt at sætte på plads igen som dyrlæge har vist mig hvordan, så min mening er da osse hellere medicin og et godt hundeliv men vi kan jo se på vores syge dyr når enden nærmer sig, det bare så svært

Kommentér på:
min hund skal være have hund

Annonce