{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt for tynd hund:(
  • #1   1. jul 2009 Hvad er det for en hund, hvor stor er den, hvilket foder (og hvor meget) fården?

  • #2   1. jul 2009 Hvor gammel er hunden. Hvilken race er det ? Er den blevet tjekket hos dyrlægen ?

  • #3   1. jul 2009 Hvad med og give den lidt hvalpefoder?

  • #4   1. jul 2009 gi den evt noget lyst brød med smør og postej supler med en æggeblomme et par gange om ugen

  • #5   1. jul 2009 Hvis hunden allerend ved fødslen var for tynd, hvorfor har din veninde så købt den ? Undskyld spørgsmålet- det er ikke for at være fordomsfuld eller noget. Men hvis hun allerede ved købet vidste at hvalpen havde svært ved at tag på i vægt, har hun jo købt et problem.

  • #6   1. jul 2009 Komave...

    Men ja tjek for orm først -


  • #7   1. jul 2009 Evi N : Æggeblommer er bestemt IKKE godt for hunde. Der er et stof i som de ikke kan udskille. Kan ikke lige pt. huske hvad det er og min mand ( som er dyrlæge ) er faldet i søvn i kontorstolen, så ham kan jeg ikke spørge.

  • #8   1. jul 2009 Jamen hun er nok 5 år nu. Hun er en blanding af 5 forskellige. Hun er lidt hen af en dalmatiner i byggelsen - bare en tand større.

    Ja hun er blevet tjekket for orm.

    Er det ok at give hvalpefoder til en voksen hund??

    Lyst brød er jeg ikke så meget for:/


  • #9   1. jul 2009 lea .. så man må faktisk ikke give hunde rå æg ?

  • #10   1. jul 2009 Lea: Rolig nu - det er jo ikke sådan at det er en problem hund - det har jeg overhovedet ikke antydet. Det er da et mærkeligt udbrud at komme med hvorfor hun så overhovedet har købt hunden??

    Den trives fint og har det dejligste hundeliv - kunne bare godt klare et par kilo mere på side benene....:)


  • #11   1. jul 2009 Malene B

    hvad siger dyrelægen til vægten og hunden?



  • #12   1. jul 2009 Jamen han siger at nogen hunde bare er født tynde - ligesom mennesker.

    Og hun trives enlig også ok - hun har jo altid været tynd. Men synes da lige jeg ville høre om andre havde samme problem og måske havde gode erfaringer med noget supplerende??

    Vh Malene


  • #13   1. jul 2009 Line : Ikke rå.

    Malene : Det var ikke et udbrud, men ud fra dit første indlæg, fik jeg forstillingen af, at det var en meget ung hund, der måske endda led af at den var for tynd, og at din veninde stod med det problem. Nu kan jeg jo så se at du skriver, at hunden er ca. 5 år gammel.
    Man må gerne give hvalpefoder til en voksen hund. Det tager den ingen skade af overhoved.


  • #14   1. jul 2009 altså vi døjede også med at få noget på sidebenene , men efter vi er begyndt og barfe så ser han fin ud

  • #15   1. jul 2009 Helt ok Lea

    Det foder hun får nu er faktisk federe end hvalpefoder kan jeg se. det er til ekstremt aktive hunde og er et super præmium foder.

    Line: Hvad giver du den andet en barf??


  • #16   1. jul 2009 lea . Hvad ? arg hvorfor får jeg altid forkert vejledning , godt han ikke har fået mere end 3 gemmen et halv år

  • #17   1. jul 2009 Line : Når min mand vågner, skal jeg spørge ham, om hvorfor.

  • #18   1. jul 2009 Malene B

    jeg har det samme problem, han vejer det han skal men er meget tynd, jeg ville personligt godt have han tager på, men det sker nok ikke lige forløbigt, men det ændre sig jo nok efter fra på mandag af, der skal han nemlig kastreres.

    som min dyrelæge sagde så længe hunde vejer det den skal, ikke ser udmagret ud og stadig spiser det den skal om dagen så er det fint.


  • #19   1. jul 2009 har i prøvet Hokamix's oksefedtspulver?? her er proteinerne fjernet, så dem skal i ikke døje med, som i skal i højenergifodret

  • #20   1. jul 2009 Lea det har jeg godt nok aldrig hørt både mine hvalpe og voksne hunde har fået æggeblommer, men de må aldrig få hviden da den nedbryder D-vitaminerne i kroppen

  • #21   1. jul 2009 hvad er tynd. man skal kunne mærke ribbenene på siden på en hund.

    hvad siger dyrlægen. men er de også hun er for tynd?

    man kan få forskellige produkter med højt fedtindhold fx olviers med fisk.


    lytter meget til det med æg. kender nogle der giver hele æg og havde tænkt mig at prøve.

    æggeblomme er i hvertilfælde ikke usundt. det blvier foreslået til tæver der lige har født


  • #22   1. jul 2009 jamen så fik han rå okse fedt for at tage ekstra på , og så nds pulver og olie det er det .

  • #23   1. jul 2009 steen , jamen når en dyrlæge selv har sagt det kan være farligt

  • #24   1. jul 2009 Sheila -det giver altså ingen mening for mig det der. Hvis hunden vejer det den skal, så er den jo hellere ikke for tynd;o)

    Jeg spørger som Connie, hvad du (trådstarter) regner for at være for tynd?
    Mange mennesker har faktisk en tendens til at ville have hunden en smule for tyk.

    Reiki er meget slank -i perioder osse lidt for tynd. Men det gætter jeg på skylder hans alder og aktivitetsniveau. Og så længe vi ikke taler skind og ben, ser jeg hellere at han er en smule for tynd, end at han er for tyk.

    I de perioder hvor kiloerne rasler af, får han flatazor til aktive hunde, og så er det hurtigt taget på igen, hvorefter vi skifter tilbage til hans almindelige foder.
    Om vinteren får han blandet det alm og aktivfoderet.

    Men man skal jo kunne mærke rygsøjle og ribben (ikke så det stikker ud, men man skal kunne mærke dem uden at trykke og "grave" efter det).


Kommentér på:
Alt for tynd hund:(

Annonce