Min hund er syg Min hund er syg
Nero er atter syg. For et par uger siden kæmpede vi med noget hotspot. Det blev han behandlet for og det var ved at hele pænt op. Men.. nu er vi tilbage, hvor vi startede og værre endnu. Nero har sår på hele undersiden af kæben og han ser ud til også, at har fået noget ørebetændelse, da hans øre er knaldrøde og betændte. Hans bagpoter slikker han også hele tiden på og efter et nærmere tjek kan jeg se, at hans trædepude midt i poten er helt afskallet og rød.
Igår skrev jeg herinde omkring hans feber. Den er heldigvis faldet igen. Så nu må vi atter engang op til dylle. Hvor har jeg dog ondt af min kære vaps.
Herhjemme er vi også selv ved at gå til. Det er dyrt når dyrene er så syge hele tiden, som de har været herhjemme. Heldigvis har vi en sød dyrlæge.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 75 Svar: 623
Men ellers: for mange år siden en havde jeg en malamutetæve, der fik store betændte væskende sår, der bredte sig med lynets hast. Jeg vaskede hendes sår med fortyndet Molkosan og gav hende også Molkosan i drikkevandet, og på forbløffende kort tid var sårene tørre og helede fint op, og de kom ikke igen.
Jeg ved ikke om det kan hjælpe din hund, men det skader i hvert fald ikke at prøve.
(Det hedder forresten ikke Molkosan mere, men Valleforce)
God bedring med ham
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.246
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.246
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.181
Sidste sommer fravalgte jeg en bestilt sch. hvalp fordi den havde helt røde øre----og tæven havde en plet uden pels efter en ophelet spot.
Min hund er syg