{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

op om natten ?? {{forumTopicSubject}}

vi har en lille diskution her hjemme da vores lille hund efter at have været renli en uge begyndet at skide inde om natten !

Det går så ud på jeg ikke vil op om natten da jeg ikke sys hunden skal vende sig til at skulle ud flere gange om natten og konen vil op da den skal lære at skide ude hva har i andre gjort ved et lignede oplevelse ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  op om natten ??
  • #1   2. jul 2009 Stået op... Det er som med børn..
    Fordi man gør det mens de er helt små kan de godt vendes fra det igen....
    Men i kunne måske også se lidt på hvornår hvalpen får aftensmad, om i evt ku rykke det til lidt tidligere og så være ude lidt længere inden sengetid til hvalpen har haft aff.


  • #2   2. jul 2009 Jamen det er jo bare en bette hvalp i har der.. Det høre med når man får sådan en, det er bare at stå op og gå en lille tur, husk at rose når hunden tisser og laver det store udenfor

  • #3   2. jul 2009 jaja det er ikke et problem at stå op vil bare ikke give hende dårlige vaner


  • #5   2. jul 2009 Ud og gå aftentur med hunden, så den har afføring. OG som tidligere skrevet evt. rykke tidspunktet for aftensmaden til lidt tidligere, hvis den får mad om aftenen. Men op om natten skal man altså i den første tid smiley Hvis man bliver vækket af trippende fødder eller piben, så er det ud af sengen og ud i haven med hunden, evt. bruge kommandoen "Tisse" og gå hen til det sted i haven, hvor man fortrækker efterladenskaber ( den vil formentlig lære kun at lave på det sted i haven - det har min lært på den måde. Ved at bruge ordet "Tisse" kan du lære hunden at tisse af inden en længere køretur eller lige inden I skal i seng).

    God fornøjelse smiley


  • #6   2. jul 2009 (link fjernet)

  • #8   2. jul 2009 super tak for de mange hurtige svar og links så er det jo afklaret smiley Takker!


  • #9   3. jul 2009 hvalpe skal ud om natten, det pisse træls, men det skal de.. de kan simpelthen ikke holde sig... min voksne hund var også ude om natten for at tisse eller skide, men som voksen har hun jo slet ikke det behov, og nu sover hun ligeså længe hun kan få lov til ;-D

  • #10   3. jul 2009 Klaus A

    <b>Det går så ud på jeg ikke vil op om natten da jeg ikke sys hunden skal vende sig til at skulle ud flere gange om natten og konen vil op da den skal lære at skide ude hva har i andre gjort ved et lignede oplevelse ??</b>

    Nu er det jo bare det ved det, at det er jo ikke hvalpen der er kommet til dig, men det er <b>dig</b> der har taget hvalpen med hjem.

    Så må man offere sig en del, også sin stolthed, så man kan opdrage hvalpen på en ordenlig måde.

    Hvis man vil ha en renlig hund, så er det bare om at komme ud af sengen, på med tøjet, også ud at gå med hvalpen, så den ved at det er udenfor det forgar. og man går indtil den er kommet af med det, som den nu skal af med. Og så hus at rosen den, når den gør noget.

    Det koster dig måske 2-3 ugers med afbrudt søvn, men er det der skal til, så er det bare om at komme igang.

    Hunden har ikke valgt dig - det er dig som har valgt hunden.


  • #12   3. jul 2009 Aya er 6 måneder og jeg står stadig ofte op ved 4 tiden for at hun kan komme ud og tisse eller skide..

Kommentér på:
op om natten ??

Annonce