Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal op om natten
  • #6   13. maj 2018 Stine H

hun kommer ud når kl. er ca. 22:30 og så til kl 05:00

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #7   13. maj 2018 Det er ikke slemt synes jeg. Virker normalt

• #9   13. maj 2018 Hvordan vænner man dem af med den dårlige vane nogle gode fif?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #14   13. maj 2018 Samme her John

• #15   13. maj 2018 Hold op hvor er jeg heldig, Sam gider overhovedet ikke ud og tisse af for natten, sidste gang han har tisset er ved en 19 tiden , og bliver så tilbudt det inden vi går i seng, men han gider slet ikke rejse sig fra sofaen! Jeg kan stå ude i haven og kalde og han kommer ikke.
    Han tisser først, kl. 6 når vi går morgentur.

I weekenden mellem kl. 7-8 ud og tisse i haven og så kan vi gå i seng igen og sove til kl. 9.
    Det er jo ren luksus kan jeg godt se! Men han stoppede faktisk med at skulle ud og tisse om natten, efter en uge hos os, 9 uger gammel, der kunne blæren allerede klare sig igennem en nat uden problemer.

Jeg er imponeret over han kan holde sig så længe!

Håber i kan komme vanen til livs TS smiley

• #16   14. maj 2018 Shit jeg ville være træt af hvis Mille havde skullet ud om natten i den alder eller stadig skulle det i en alder af nu 1,5år.. hun holder sig op til 12timer når vi sover og har gjort det fra da hun var ca 9mdr uden problemer.. Jeg sørger for det Aller sidste jeg gør er at gå ud og tisse med hende..

Jeg ville personligt klart forsøge at få hende til at falde til ro igen.. også ihvertfald starte med at trække det - kan hun holde sig længere tid om dagen så er det næppe behov men mere vane tænker jeg..

• #18   14. maj 2018 Nelly bliver ved med at gø indtil hun kommer ud ??

• #19   14. maj 2018 Ta hende op i sengen og put med hende.. hjælper det ikke? Tænker det må være muligt på en eller anden måde at få hende til at stoppe/falde til ro smiley

• #21   14. maj 2018 hun kommer også ud

• #22   14. maj 2018 Der er jo ikk sikkert at hun rent faktisk er trængende Stine.. smiley

Kommentér på:
skal op om natten

Annonce