Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pisser i sengen
  • #2   11. jul 2009 ja har jeg prøvet og han åbender den bare jeg har ikk lås der til

• #3   11. jul 2009 Når jeg er alene hjemme, hvorfor fare jeg så omkring, æder potteplanterne, gnaver i møblerne og tisser i sengen?

Hunde er meget selskabelige dyr. Når hele hundens menneskeflok forlader den, bliver den bekymret, nervøs og vred. I den tilstand bliver den destruktiv.
    For at undgå det må ejerne, allerede mens hunden er meget ung, vænne den til at være alene. Familien bør forsvinde stilfærdigt uden noget pyldren, sig evt. “kommer snart igen”. Hunden bør have noget legetøj eller eks. marvben med leverpostej i, som den kan hygge sig med. At lade radioen elle fjernsynet være tændt kan desuden skabe en beroligende baggrundsstøj, som hjælper med at sænke hundens nervøsitet.
    Hvilke midler bør jeg opdrages med?

Det er meget bedre at belønne en hund med positiv belønning end med straf. Mad er alle tiders belønning - så populær, at nogle hunde glemmer alt om opdragelse blot for at få maden, hvis dette er tilfældet bør man i stedet bruge mindre gode godbidder eller berøring. Et enkelt klap eller kærtegn er alt, hvad der er brug for. Rosende ord er også godt, men det kræver at hunden har lært forståelsen af de rosende ord.

• #5   11. jul 2009 nogen dag er det i senge og jeg gå med ham og han har ikk merte i sig når jeg gå hjem når så jeg kommer fra job kl 15 jeg har job fra 8 til 15 og så er alt splitte ad over alt piusse og skidt jeg har prøvet alt børnegitter har vi prøveet ja alt men han kan på en eller anden måde komme ind

• #7   11. jul 2009 lige begyndt

• #9   11. jul 2009 sket dagligdagen og bryder ind igennem børnegitter tisser og skider i sengen i stuen op i sofa vasker dyner være dag så nu kommer de op i skab

• #10   11. jul 2009 Nej hun mener om der er sket noget i jeres dagligdag?? Tragedier, nye familiemedlemmer, nogen der er kede af det eller kommet til skade eller på anden negativt som kan påvirke hunden.

• #11   11. jul 2009 vi venter et beby ellers ikk noget andet at vorse samme bo flytte om 4mdr siden og vi flytte for 8mdr siden

• #12   11. jul 2009 Det er ihvertfald vigtigt at i kommer igang med at granske hvorfo hunden gør dette imod jer ellers får i seriøse problemer når den lille kommer. Der er meget der kan være blevet anderledes og som hunden ikke mener er ok og at den reagerer som den gør.

• #14   11. jul 2009 har prøvet og ringe til en men hun kan ikk sige hvor men jeg vil da prøve og finde ud af ddet om det kan være at jeg har hafet ham med på job i nogen mdr da jeg køret kassevogen

• #15   11. jul 2009 Så ring til en anden eller evt læs bøger om hundesprog. Det gjorde mig selv meget meget klogere og fik mig til at banke mig selv mange gange i hovedet fordi jeg i alle disse år har snakket forbi vores hunde og ikke forstået dem.

Kommentér på:
pisser i sengen

Annonce