8.454 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Cocker spaniel klipning Cocker spaniel klipning

Hejsa jeg har en Cocker Spaniel og min hunde frisør har spurt mig og hun skulle klippen den... Hun kladte det er cocker spaniel klipning men jeg ved ikke hvordan såden klipning ser ud og hun havde ikke nogen billeder af det..
Er der nogen der ud der har nogle billeder af en cocker spaniel klipning... ???
Håber der er nogen der kan hjælpe mig og min dejlig hund louis.. Smil

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cocker spaniel klipning
  • #1   13. jul 2009 en cocker SKAL trimmes..............
    hvis den een gang har fået en klippemaskine på ryggen er pelsen ødelagt og kan ikke trimmes mere.
    benene kan man godt klippe med saks el. skal ryg trimmes med filétsaks eller trimmekniv.

• #2   13. jul 2009 det er selvfølgelig billigere og hurtiger at klippe en cocker.

men det er ikke et kønt resultat..........

• #3   13. jul 2009 Jeg har slev en hunde trimmer så det er noget man kan gøre selv..??

• #4   13. jul 2009 ja det kan man godt..........men nok en god ide´at få det vist.........

• #5   13. jul 2009 har lige kigge på ham, han er en smuk hund, du må ikke ødelægge ham med en klipning.................

kan se du bor i jylland..........jeg på sjælland, ellers ville jeg gerne have vist dig det..........jeg er uddannet hundetrimmer

• #7   13. jul 2009 Ja men det er fordi han har stort knuder i sin pels som jeg ikke kan få redt ud og det ser jo dumt ud kun og klippe ham nogle steder....
    også har har han engang været klippet før for han pels på ryggen er helt ødelagt....
    Den gang jeg fik ham var han også klippet men ikke rigtgt som en cocker spaniel skal klippes... så det har lade vokse ud men nu er han bare blivet helt ulden i pelsen.. Øv øv..

• #8   13. jul 2009 Han er engang blevet klippet inden jeg fik ham og nu er hans pels bare totalt ødelagt og ulden den er slet ikke til at rede ud.... så der sidder jo grene og blade i for et godt ord når han er med i skoven og det er synd for ham....

• #10   13. jul 2009 Ja min hunde frisør mener det ville være beste at klippe ham igen med efter som jeg ikke viste hvordan sådan en klipning så ud ville jeg ikke have ham klippet... Så der for ville gerne se nogle billeder af en klippet cocker spaniel.. Smil

• #11   13. jul 2009 Min nu afdøde Joey havde rigtig meget hår. Det tog hundetrimmeren 2 timer at ordne ham. Han blev tyndet ud på benene (filersaks), klippet under poterne, barberet på indersiden af ørene, og klippet kort på hovedet og halsen. Ørene fik også noget af længden, ellers blev de alt for filtrede. Ryggen blev trimmet. Jeg kunne godt selv have gjort det...men valgte at lade en prof gøre det. Jeg har en furminator, som jeg bruger til min labrador, den er fantastisk....

• #12   13. jul 2009 Hvor henne i soenderjylland bor du? ellers kan jeg trimme og vise dig hvordan.

Kommentér på:
Cocker spaniel klipning

Annonce