{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Vand når hunden gør {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Min hund er ved at drive mig til vanvid med hans gøen !
Han gør for opmærksomhed...

Nu har vi anskaffet os en vandforstøver og idet han gør, sprøjter vi et enkelt sprøjt på ham...

Han ser derefter ud som om han er blevet rigtig dårlig behandlet..... Men jeg tror det virker...

Han gør også indimellem når der går nogen ude foran døren, men tror I at det er best at vente med at "behandle" den slags gøen, til opmærksomhedsgøen er væk...

Eller bare generelt behandle alle former for gøen på en gang...

(han skal selvfølgelig stadig have lov til at gø, men det er alt med møde)

Håber på gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vand når hunden gør
  • #1   24. jul 2009 lytter lige med her.

  • #2   24. jul 2009 Nu får du sikkert vildt meget skæld ud fordi at du mishandler din stakkels hund med straf smiley

    Jeg har før brugt en lille vandpistol fordi at min hund hoppede op ad alt og alle og INTET virkede !! Undtagen en stråle vand. Og der skulle ikke særligt mange stråler til før at 10 øren var nogenlunde faldet..

    Jeg ville bare give den gas med forstøveren !
    Men husk at sige "Nej" når du gør det så den lille bølle forbinder nej med en handling..


  • #3   24. jul 2009 Okay, jeg husker at sige nej...
    Vil nu ikke ligefrem kalde det mishandling, da det jo ikke gør ondt på ham smiley Han synes det er ufedt, men han skal jo lære det... Jeg tror heller ikke at der er længe til, han er temlig kvik, hvis han vil smiley

    Det er i øvrigt vores hundetræner der i sin tid sagde at vand aille være den bedste metode, da der kun er ubehag ved det... ingen smerte!


  • #4   24. jul 2009 Jeg har også hørt om en der brugte en vandpistol fordi hunden gøede meget, og det hjalp:o)

  • #5   24. jul 2009 Nanna - Nej jeg synes heller ikke at det er synd på nogen måde.
    Men har bare hørt det mange gange før herinde når jeg har sagt at jeg har brugt vandpistol. Folk kan ikke forstå at man ikke "bare" lige kan træne adfærden væk..


  • #6   24. jul 2009 Okay, jeg synes der skal være plads til forskellige måde at træne på smiley Morris er rigtig god til mange ting og det eneste der går mig på er at han gør af HT... Ellers er han bare så perfekt, opdraget gennem leg og han stoler på os og er rigtig tillidsfuld, så vil bare have ham vænnet af med det smiley

    Har prøvet alt andet!

    Dejligt at der er andre der er enige... Var bange for at han ville midste tilliden til mig, når jeg sprøjter på ham... Men det er jo kun en lille tynd blød stråle smiley

    Men han kigger bare på mig som med de der øjne, alle hundeejere nok kender smiley


  • #7   25. jul 2009 Her står "Mister No" fast på bordet. Så er der ro bare ved at vise den frem...

  • #8   25. jul 2009 tror ogaå at jeg vil prøve at anskaffe mig sådan en smiley

Kommentér på:
Vand når hunden gør

Annonce