{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

jack russell og vand {{forumTopicSubject}}

i spænding og for at slå ventetiden lidt mere ihjel indtil vi skal hente vores lille guldklump, har jeg luret en del jacks profiler.

Noget tyder jo på at de små kræ er helt tossede med vand smiley

hvornår er I begyndt at lade jeres jacks bade ved stranden eller i bassiner hjemme i haven?

Mvh en spændt Karina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jack russell og vand
  • #1   31. jul 2009 Min Tæve er ikke ret vildt med det, det er først i år hun er gået i vandet på stranden (hun er 6 år) men min han er totalt syg med det...
    Mine hunde har altid fået lov til at gå i vandet fra de var helt små hvis de selv ville det


  • #2   31. jul 2009 Mine to er også helt vilde med vand. De har begge badet fra de var ganske små. Men tag et håndklæde med, så i kan tørre den lille. Måske den kan komme til at fryse lidt

  • #3   31. jul 2009 altså, han kan roligt komme med til stranden så snart han har fundet sig til rette? vi har ikke ret langt til vandet - en 300 - 500 meter - og det ville jo være en skøn tur for ham i og med at der er en masse at se på - og han kan få sig en lille dukkert hvis han synes smiley

    der er heldigvis ret lavt, og vandet er roligt, så han bliver ikke skyllet væk for os smiley

    Han har været i bad et par gange ved avler, så hun kan nok give os noget opdating på hans forhold til vand smiley


  • #4   31. jul 2009 Du kan godt tage ham med, men kun gå i vandet hvis han selv vil. Ikke noget med at tvinge ham
    Du skal bare passe på blå/grøn alger.
    Nu ved jeg ikke hvor du vil bade med ham, men se dig godt for


  • #5   31. jul 2009 maj-britt: vi har adgang til en slags privat strand her i den lille by vi bor i. så han kan studere vandet uforstyrret.

    bliver det møgvarmt igen, kunne jeg godt finde på at købe et baby bassin til ham smiley

    hvis han altså kan lide det smiley



  • #6   31. jul 2009 Bare endelig passe på algerne, de kan slå ham ihjel.
    Men du kan se det hvis der er alger.
    Vandet skal være helt krystalklart, så er der en meget lille risiko.
    Den mindst smule uklarhed, så lad være


  • #7   1. aug 2009 Laila har været i vandet to gange, begge gange sprang hun selv i efter mig, men hun så godt nok lidt betuttet ud bagefter, så jeg ved egentlig ikke hvad hun syntes om det. Men tror ikke hun synes det var vildt fedt.

  • #8   1. aug 2009 maj-britt: det er jeg meget obs på - især fordi det er fjordvand, der ofte står stille (nybøl nor hvis nogen kender det) ellers har vi spekuleret i et soppe bassin smiley (det er vel tilladt at tænke kreativt i tilfælde af at det skulle blive varmt igen smiley )

    Annelise: det var sikkert møgkoldt efter hendes mening smiley eller også har hun været skuffet over at hendes evner som "baywatch" ikke helt levede op til hendes forventninger smiley


  • #9   1. aug 2009 lige et tillægsspørgsmål: avler har haft ham i bad et par gange. men jeg ved ikke hvad han synes om det - hvordan har jeres taget turene under bruseren?



  • #10   1. aug 2009 Min den gamle på 13 år elsker at komme i bad, den unge accepterer det

  • #11   1. aug 2009 maj-britt: okay - altså konkluderer jeg at vandglæde afhænger af individdet smiley

    nå nu vil jeg spendere 7 timer på arbejde (som om jeg gider og har tid med eksamen og hvalp i vente :-P)



Kommentér på:
jack russell og vand

Annonce