{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

med sviger til dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Uha... jeg glæder mig til imorgen - jeg skal med svigerforældre og deres labrador, til dyrlæge imorgen.. Bella (lab) er efter en 'voldtægt' muligvis med hvalpe - så det er vi meget spændte på at finde ud af.. hihi..

For omkring 5 uger siden hørte mine svigerforældre Bella hyle helt vildt - så de løb ud i haven, da de troede at hund havde trådt i noget, eller hun måske hang fast i hegnet eller noget..... men da de kom udenfor, fik de sig noget af en overraskelse... Bella hang sammen med en anden hanhund!! Heldigvis var det en brun labrador.. Men alligevel.. De må næsten have været færdige, for da min svigerfar kom ud, rev hanhunden sig løs, og så løb han væk (tror han blev forskrækket).. Der er INGEN, der ved hvis hund det er, og der er INGEN der har set den siden...

Så det er vidst det man kalder for en voldtægt... :oP

Siden da har Bella sovet mere end hun plejer, og inden for den sidste uge eller to har hun taget den del på.. så mon ikke der var gevinst??

Nu skal vi som sagt til dyrlæge med hende imorgen, for at få hende undersøgt - og jeg har fået lov til at komme med, vildt spændende!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  med sviger til dyrlæge
Kommentér på:
med sviger til dyrlæge

Annonce