Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres erfaringer med Arion??
  • #1   4. sep 2009 Havde også overvejet, men nu er der bestilt Orijen istedet for

• #3   5. sep 2009 Vi bruger arion hvalpefoder.. men synes nu hun skider lidt meget af sådan en lille baby at være..

• #4   5. sep 2009 Jeg har stor erfaring med Arion, og vil til en hver tid anbefale det,

Men det kommer nok også an på hvordan man fodere sin hund, min hund får kun Arion, og ikke noget andet, der falder ikke noget af fra middagsmaden, og godbider laver jeg selv.

• #5   5. sep 2009 Vores trives ikke på det. De gad ikke spise det, og der skulle alt for meget ind og kom alt for meget ud i den anden ende.

Har intet godt at sige om det.

• #7   5. sep 2009 Aslan får osse Arion her i huset , og vi er rigtig glade for det.

• #8   5. sep 2009 Alf får Arion lam og ris, og det køre godt,

Men det er som Pia skriver, nogle kan bruge det ene, og andre kan ikke.

• #10   12. sep 2009 Jeg bruger Arion til min cocker og er meget tilfreds med det! Hendes afføring er fin og det samme er pelsen. Jeg bruger den med lam og ris. Ikke fordi hun har allergi eller noget, men fordi hun godt kan lide det. Som hvalp fik hun også Arion og der var hendes pels også rigtig fin.

Bedste anbefalinger her fra!

Men som sagt, hvad der fungere til én hund, fungere måske ikke til resten. Kunsten at vælge foder er en jungle! DKKs medlemsblad Hunden, har en god artikkel denne måned, hvor der står hvad man skal kigge efter når man leder efter foder og hvad der er godt og skidt. Den kan anbefales at læse.

Kommentér på:
Jeres erfaringer med Arion??

Annonce