{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Intet er så godt som Frolic ! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en fetich med kiks og lækre sager til hunden, grænser til sygelig; men min hund takker mig sikkert for det er kiks og ikke snore jeg er betaget af ; )

Jeg er fortaler for at hunde ikke behøver have farvestoffer, sukker og hvede for at blive belønnet, de har meget bedre af det sunde bestående af tørrede dyredele.

Jeg har et arsenal af ører (ko, gris, lam og kanin), tørret hud (fra gris, ko, bøffel, kanin og kænguro), tørret lever og hjerte, klove, pressede ben med kallun og fisk i..
- Listen er meget længere og jeg har netop fyldt kikse-krukkerne op med lækkerier fra kikselageret.

Kaoz tigger ikke selvom det er hans kiks, han er klar over han nok skal få (og han har også sin kikse-kurv hvori der altid er forskellige ben og lækre tørrede ting han kan tage når han synes).. Men når det kommer til Frolic - som jo faktisk er det værste slik i hundeverdenen af kiks - SÅ tigger han !

Han danser rundt i køkkenet og tigger efter bedste evne.. Prøver tricks af og brummer lystigt .

Skal der trænes noget nyt eller noget svært, så er det Frolic der kommer i brug; han arbejder bedst og mest ivrigt for Frolic.. fanden forstå det!

Kallunbidder, kaninkød presset til kiks, ziwi peak, tørrede fisk og hvad der ellers er på markedet af naturlige alternativer ER på lager og bliver ofte forsøgt.. Men har jeg Frolic i lommen har jeg en hund der kan stå på 1 negl og fløjte for at smage bare en enkelt..

Har jeres hunde noget foretrukket på trods af andre (og måske bedre) alternativer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intet er så godt som Frolic !
Kommentér på:
Intet er så godt som Frolic !

Annonce