{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Endnu engang om Foder {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg gerne have det ind med skeer.

Hvordan har hundene været sunde og raske og i det hele taget overlevet inden at der var så meget snak om hundemad?
Jeg syntes at det er en jungle.

Jeg er f.eks. blevet ADVARET om at købe et foder hvor proteinerne stammer fra korn da det ikke er godt for hunden. Må ej heller være for billigt.

Det han lige har prøvet koster 215 kr for 15 kg hvalpefoder og er på korn. Dette foder har resulteret i at min hund ENDELIG tager stabilt på (ca 2 kg og ugen).
Han har helt normal aff. og stor trives i det hele taget.

Hvorfor er det så at han ikke må få dette foder.

Han er en blanding mellem grand danois og sankt bernhard.

Dette er ikke for at fornærme nogen kun uvidenhed fra min side. ;0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu engang om Foder
  • #1   16. sep 2009 lea J: Det kan nemt være at det er mig som er forkert på den. Men jeg vil da mene at hvis din hund trives på det foder så er det, det han skal have.



  • #2   16. sep 2009 Jamen hvis din hund fungerer på det, så ser jeg ingen problem i det overhovedet smiley alle hunde er jo ikke ens.
    Mange folk roser jo f.eks. Royal Canin til skyerne, på trods af nogen af deres foderprodukter har majs som første ingrediens. Majs er vel at mærke det, som rigtig mange fordømmer langt væk, og aldrig ville fodre deres hund med.

    Vores hund har lige været på markus mühle. Et lækkert foder som rigtig mange roser, men vores fungerer bare desværre ikke på det, så det viser jo også bare hvor forskellige hunde er :o)


  • #3   16. sep 2009 for at lave forviringen total, er det meget vigtigt ikke at skifte foder hele tiden, men hold dig til det du mener fungere bedst, og husk hvis det er en hurtigt voksende race er det vigtigste at det er et large breed foder, efter min menning

  • #4   16. sep 2009 Lars P:
    Det er også min egen mening men har været meget i tvivl om jeg skulle prøve dette foder da jeg har fået af vide her inde at proteinerne SKAL komme fra kød og da de hørte hvilket foder det var så ville de slet ikke røre ved.
    Nu er det så at jeg har prøvet det og så blev jeg nød til at spørge.

    Håber at du forstår. :0)


  • #5   16. sep 2009 Hvis han trives på det foder, så hold du bare fast i det smiley

    Min gamle husky levede til hun var over 13 år, og i de sidste ca. 5 år var hun på "Chudleys Original", der bla. bestod af masser af majs-flager. Men der var samtidig honning i, og det betød, at det var det eneste foder, som hun gad spise nok af, til at jeg kunne holde hende i ordentlig foderstand - og så var det jo det hun måtte have smiley


  • #6   16. sep 2009 Peter og konen:

    Jeg har kun skiftet foder da jeg gerne vil have at Ozzy tager stabilt på og ikke svinger fra 1-3 kg om ugen da det ikke er sundt for ham.


  • #7   16. sep 2009 Hvis han trives med dette skal han da bare have det :o)
    Min hund stor-trives faktisk længe på Pedigree pal, hvilket får hårde odds af div hundeejere. Den eneste grund til jeg droppede det igen var fordi folk skrev en masse L... om det og det skulle MIN hund i hvert fald ikke have ;o) Hans aff. var perfekt, pelsen blank, vægten ok og huden var fin ( er en dalmatiner og bliver meget lyserød i huden, hvis jeg fodre med noget han ikke fungere på).
    Jeg har ved gud prøvet stort set alt det foder der er på marked og nu fungerer det bare på Eukanuba.
    Men det er en jungle og det er ikke andet for end at prøve sig frem....


Kommentér på:
Endnu engang om Foder

Annonce