{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

Jeg kan virkelig ikke mere :( {{forumTopicSubject}}

Som nogen sikkert husker, blev Tayson i august opereret for et sprængt korsbånds, det har været hårdt og frem og tilbage til dyrlægen men det er gået over både dyrlægens og mine egne forventninger....men men men.,,,
For en måned siden fandt jeg en lille bprd knude foran på hans bryst og skyndte mig til dyrlægen, pylret som jeg er, men jeg fik at vide at det nok var en fedtknude og vi lige skulle se tiden an en måneds tid, til jeg alligevel skulle derud til check med knæet.
Den dag var så idag, knæet var fint og alt mht det så godt ud. Knuden var ikke vokset, men man kan ikke mærke hele vejen rundt om den og den gik dybere ned så dyrlægen måtte indrømme at det ikke så godt, og da jeg så blikket i hans øjne vidste jeg det var alvor.
Vi skal naturligvis have den opereret ud og sendt til undersøgelse, men i guder hvor jeg ikke har brug for det her. Har lige betalt 12000 for operation af korsbånd og vorter på hagen, og så nu 3000 til det her, plus de 2500 om måneden jeg skal finde til genoptræning....men biiiip pengene, jeg ville bare ønske han ikke skulle igennem en operation igen....på hans få leveår har han været igennem så meget og jeg er ved at føle at jeg snart skylder ham fred.
Græd hele vejen hjem i bilen og ja jeg græder stadig så undskyld for stavefejl.
Er der nogen der har gået det igennem med en kræftknude som kan fortælle om udfaldet hos jer?
Jeg glemte selvføægelig at spørge hvor lang tid der går før man får et svar på vævsprøverne som jo skal sendes et sted hen, så er der nogen der har en ide om det?
Undskyld lægden på indlægget, man vil gerne gøre det jort men der er så meget man gerne vil sige smiley
Jeg ved os bare at hvis det er kræft, og det har spredt sig, så for han fred med det samme, min lille dreng skal herfra med værdighed, men jeg har allerede dårlig samvittighed over at han skal igennem den operation her....det er ikke engang 2 måneder siden han var i narkose og blev skåret i sidst, ved godt man skal lytte til sig selv, men det er sgu svært når man synes det hele vælter sammen inde i en :´(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan virkelig ikke mere :(
  • #1   24. sep 2009 Kan ikke svare dig på dine spørgsmål - kun sende en trøstende og kærlig tanke din vej... Jeg krydser fingre og poter for dig og vuffer !!!.. smiley

  • #2   24. sep 2009 åh sikke meget han har været igennem i sit korte liv hvor er det trist...syntes jeg lidt kan høre på dig hvad du syntes dte bedste er...jeg ville have det sådan at jeg måtte vide om det nu var kræft tænk hvis man vil skåne ham for narkose osv og så det ikke er.....han er trods alt ikke så gammel,,,hvis han var en gammel hund ville jeg nok tænke anderledes,,,håber det hjalp at få""talt ud""men gud hvor er verden uretfærdig mange gange....knus til dig

  • #3   24. sep 2009 åh hvor er det en skrækkelig situation du står i...
    Hvis du følger dit hjerte, kan du ikke gøre mere...
    Det er så forbandet hårdt,at stå med "liv eller død" i hånden..men jeg er sikker på at det valg du tager,er det rigtige.. uanset hvad du vælger. trøstekrammer fra mig


  • #4   24. sep 2009 I sommers måtte jeg til dyrlæge med min bandit. Han havde 2 halvstore knuder på brystet og dyrlægen var faktisk næsten sikke rpå at det var kræft. Han fik dem fjernet og da analysen kom tilbage viste den, at det heldigvis kun var arvæv.
    Bandittens knuder sad fæstnet i brystmusklen og var blomkålformet, så derfor var det til stor bekymring for dyrlægen, men altså det var jo så heldigvis helt harmløst.


  • #5   24. sep 2009 Tak skal i have alle sammen smiley
    Han har været alt for meget igennem, det her er bare fra august.

    j&s N. Jamen det var netop det¨jeg tænkte, at det ville være ærkeligt at aflive for at spare ham for mere, hvis det så ikke var alvorligt.....

    Jannipigen. Tak for dit indlæg, håber også virkelig at det er arvæv eller fedt, heldigvis er den ikke vokset på den måned men den sidder åbentbart også fast i et eller andet.


  • #6   24. sep 2009 Uha. Mange tanker til dig og Tayson. Jeg fik Buska oppereret for en kræftknude. Men det kom igen efter 2 mdr. Men vil håbe du er heldigere.
    Dyrlægerne er jo også blevet dygtigere siden. Håber det bedste for jer begge


  • #7   24. sep 2009 Min den gamle hund blev opereret for sådan en knude for 3 år siden, det tog 30 min så kunne jeg hente hende igen, hun var frisk som en havørn de bedøvelsen var ovre, det er ikke en stor operation.- heldigvis
    det er også kræft på min hund men den lever på 3je år og trods hun er 13 år er hun frisk leger osv.

    vi havde også en anden hund syg og betalte 10.000 + de 2500 for knuden - øv ja det er ski mange penge


  • #9   24. sep 2009 De prøver vi sender afsted skal til et laboratorie i England. Det tager 7-10 dage normalt til der kommer svar tilbage... Det er lidt længe at vente syntes jeg:( Men krydser fingre for jer. Lad os håbe på det bedste! MVH

  • #10   24. sep 2009 Min Fis havde også fået en knude på snuden. Men den voksede meget hurtigt, på 5 dage var den vokset fra en lille bumse til spidsen af en lillefinger i størrelse
    Hun blev opereret men døde kort efter operationen, selvom operationen gik godt
    Få dage før vi tog til dyrlæge havde jeg lavet et album med billeder af knuden herinde for at finde ud af hvad det var:
    http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=43604

    Men jeg kan godt forstå hvordan du har det. Chianti var nede ved dyrlægen meget tit, og nogle gange havde man bare lyst til at skrige fordi man ikke kunne få en måned hvor man ikke skulle bruge penge på dyrlæger.
    Men i den sidste ende vil man gøre alt for sin skat og det gjorde jeg også for Min lille Fis


  • #11   24. sep 2009 Talk for tankerne og knusene det varmer smiley

    Louise G. Ja det er godt nok længe og vente, man vil jo helst bare have det og vide med det samme, når det har noget med sydom især når det kan være noget så alvorligt har jeg bare ingen tålmodighed smiley

    Louise RIP Chianti elsker dig for evigt D. Åh gud det gør mig ondt smiley Fandt de ud af hvad det var?


  • #12   24. sep 2009 Nej knuden blev aldrig sendt til undersøgelse eftersom hun døde inden de kunne få den sendt afsted.
    Min dyrlæge tilbød at betale for en obduktion, men jeg syntes bare at hun skulle ha fred....

    Jeg håber virkelig at det kommer til at gå godt for din dejlige vovse


Kommentér på:
Jeg kan virkelig ikke mere :(

Annonce