Hjælp mig HG, hvad skal jeg dog gøre?? {{forumTopicSubject}}
Kære HG'er.
Jeg er den heldige ejer af en dejlig shih tzu han som blev far for en lille uge side til 5 dejlige hvalpe. Jeg er kommet i en rigtig træls situation, desværre.
Min hanhund skulle bedække en tæve, og vi lavede en kontrakt hvorpå der stor at som betaling skulle jeg have en han hvalp eller pengene for en hvalp. Han hvalpen skulle min veninde have. Mens tæven var gravid, beslutter min veninde sig så for at hun hellere vil have en tæve hvalp.
Da hvalpene så kommer til verden, aftaler vi med tævens ejere at min veninde må få en tævehvalp, og hun vælger så en hun falder pladask for og forelsker sig i. Der efter lavede vi en mundtlig aftale med tævens ejer om at min veninde må få tævehvalpen hjem d. 2. december. Nu, 4 dage efter får jeg så en besked om at de har solgt tæven til anden side, og at jeg kan få en han eller pengene.
Er dette ikke uforskammet??? min veninde havede fuldstændig forelsket sig og glædet sig som et lille barn. Og den dag hun valgte hvalpen var der intet i vejen for at hun måtte få den.
Hvad kan jeg gøre? kan jeg overhovedet gøre noget?? hjælp mig, jeg er virkelig bare så ked af det. syntes det er dybt uforskammet gjort af tævens ejer
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.966
apr 2009
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 57 Svar: 455
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
feb 2009
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 50 Svar: 367
Jeg stolede bare på dem, de virkede så oprigtige, så vi tænkte slet ik over kontrakten. og især ikke når de gik med til at min veninde måtte få den tæve hvalp.
Er virkelig på herrens mark, også fordi jeg havde glædet mig til at få en af mine hund's børn så tæt på mig, så jeg ku følge den. åårh hvor kan folk dog værre egoistiske syntes jeg
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.003
Jeg synes da også det er forkert at de ikke holder den mundtlige aftale... men en han er da også kær.... ikke + ....bare se på din egen.... :O)
feb 2009
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 50 Svar: 367
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
Hjælp mig HG, hvad skal jeg dog gøre??