{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Hjælp mig HG, hvad skal jeg dog gøre?? {{forumTopicSubject}}

Kære HG'er.

Jeg er den heldige ejer af en dejlig shih tzu han som blev far for en lille uge side til 5 dejlige hvalpe. Jeg er kommet i en rigtig træls situation, desværre.

Min hanhund skulle bedække en tæve, og vi lavede en kontrakt hvorpå der stor at som betaling skulle jeg have en han hvalp eller pengene for en hvalp. Han hvalpen skulle min veninde have. Mens tæven var gravid, beslutter min veninde sig så for at hun hellere vil have en tæve hvalp.

Da hvalpene så kommer til verden, aftaler vi med tævens ejere at min veninde må få en tævehvalp, og hun vælger så en hun falder pladask for og forelsker sig i. Der efter lavede vi en mundtlig aftale med tævens ejer om at min veninde må få tævehvalpen hjem d. 2. december. Nu, 4 dage efter får jeg så en besked om at de har solgt tæven til anden side, og at jeg kan få en han eller pengene.
Er dette ikke uforskammet??? min veninde havede fuldstændig forelsket sig og glædet sig som et lille barn. Og den dag hun valgte hvalpen var der intet i vejen for at hun måtte få den.

Hvad kan jeg gøre? kan jeg overhovedet gøre noget?? hjælp mig, jeg er virkelig bare så ked af det. syntes det er dybt uforskammet gjort af tævens ejer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig HG, hvad skal jeg dog gøre??
Kommentér på:
Hjælp mig HG, hvad skal jeg dog gøre??

Annonce