523 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

LOPPER !! LOPPER !!

Ja så det jo sæson for lopper ..
Hvad er jeres erfaring til det bedste loppe midel ?

Nogle siger også man kan købe sådan noget til stikkontakten hvor det fjerner alle lopper men man må ikke være i sin lejlighed i 12timer imens giften spredes , men har aldrig fundet ud af om man kan købe dem .
Men vil gerne vide hvilken loppekur I syntes er bedst og om i har nogle gode tricks eller råd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LOPPER !!
  • #1   20. okt 2009 mit bedste lopperåd er at give hundene hvidløg som forebyggelse.
    man kan købe forskellige præperater, så man ikke kommer til at overdocere.

vi holder for øjeblikket en hvidløgspause af forskellige grunde og har ikke haft andet end lopper siden og vi plejer aldrig at at have lopper

vi har prøvet forskellig af pipetterne uden den store virkning

• #2   20. okt 2009 bruger bayvantic vet eller frontline combo det virker fint her

• #3   20. okt 2009 Ang. hvidløg som forebyggelse mod lopper er en skrøne og iøvrigt har hunden ikke videre godt af det! vi har altid brugt frontline combo, men kun i perioder hvis vi opdager hun har fået nogle med sig hjem og i den værste tæge sæson!

• #4   20. okt 2009 Jeg bruger Advantage og det er jeg rigtig glad for!

Da jeg var ved dyrlægen med hvalpene i går, hørte jeg en anden kunde tale med dyrlægen, det er er åbenbart mega loppe år smiley

• #5   20. okt 2009 BeBoBaLuBa - nej det er ikke en skrøne....jeg kan fra egen erfaring sige at det virker, meget bedre end pipetterne, dog kun forebyggende.
    og pipetterne er der mange der ikke kan tåle og helt ugiftige er de ikke.

i små docer er hvidløg ikke giftig for hunden,

jeg har desværre ikke erfaring med katte

• #6   20. okt 2009 Connie- hvis du har gode erfaringer med det så er det i orden, der er bare ingen beviser på at det har nogen virkning mod lopper, og så har hunde ikke godt af hvidløg( ved godt de ikke bliver syge af små mængder) men tror det har lidt en placebo effekt, tror du har haft ligeså lidt lopper uden brug af hvidløg.
    ang. frontline er jeg heller ikke så glad for netop pga. den er så giftig, men har svært ved at finde en sundere afløser med samme effekt

• #7   20. okt 2009 jeg skifter meelem frontline combo og bayvantic vet... afhængig af årstid

• #8   20. okt 2009 Hun har fået frontline combo her for over 4 uger siden . Men så så jeg en loppe igår smiley
    Hvidløg har jeg også hørt virker til at modvirke at de kommer , har arbejdet i hundekennel hvor de giver hvidløg og det virker ja smiley Både på tæger og lopper .

Kommentér på:
LOPPER !!

Annonce