{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores hun humper.. :)
  • #1   29. okt 2009 det er helt normalt.
    det er hormonerne der drille hende lidt.

    hvis hun gør det hele tiden, så tag bamsen fra hende, så det ikke bliver en dum vane.

    gør hun det kun en gang imellem, så afled hendes opmærksomhed og leg med hende


  • #2   29. okt 2009 Okay det var da dejligt og høre at det er normalt... Men hold da op det ser sjovt ud.. Jeg er kæresten er ved at dø af grin hvergang, også stopper hun op og kigger underligt. smiley men ja det er kun engang imellem..

  • #3   29. okt 2009 En så lille hvalp er endnu ikke hormonstyret.
    At humpe handler på hundesprog om dominans. Det er hundes indbyrdes måde at statuere styrke på. Afled hende når hun gør det og tillad ikke at hun gør det på jer eller andre hunde.


  • #4   29. okt 2009 Med så lille en hvalp mener jeg bestemt ikke der er tale om dominans.

    At hunden humper kan skyldes mange ting -usikkerhed, stress, hormoner osv.

    Hvis det er noget der sker ofte ville jeg fjerne bamsen og ellers ville jeg blot stoppe det når det sker.


  • #5   29. okt 2009 En hund behøver ikke være en dominerende hund for at dominere en anden. Det er et ganske velkendt fænomen i en hundeflok at det er dette "sprog" der oftest anvendes i deres indbyrdes styrkeprøver på at komme højere op i hierakiet. Det er en helt almindelig adfærd hos hvalpe idet de hele tiden tester deres egen styrke i forhold til de øvrige flokmedlemmer.


  • #6   29. okt 2009 Lotte -men en lille hvalp har altså ikke travlt med at overtage "verdensherredømmet". Så dominans mener jeg nu stadig ikke det er

  • #7   29. okt 2009 Det ville jeg heller aldrig gøre

  • #8   29. okt 2009 hvad grunden så end er til at de gør det, så har alle mine tæver gjort det

    og når de leger med en bamse og den kommer til at ligge et bestemt sted under dem, så er det lige som om det tricker hende til den adfærd.

    mine er så holdt op, når de bliver lidt ældre


  • #9   29. okt 2009 Min hun gør det som regel et godt stykke tid inden hun går i løbetid, det har hun gjort de andre 2 gange ihvertfald.

  • #10   29. okt 2009 Det jeg har skrevet har jeg fra Dyrenes beskyttelse. Men hvem ved, der er efterhånden rigtig mange forskellige meninger om hunde. Er også faldet over en hjemmeside som postulerer det er stress....Så ja jeg ved snart ikke hvad der er hvad smiley

  • #11   29. okt 2009 Lotte -SKAL det være det ene eller det andet? Sådanne ting kan jo have mange årsager. Men med så små hvalpe mener jeg bare ikke der er tale om dominans, for hvalpe har altså hverken evner eller andet til at klatre nogen steder på rangstigen (som idag heller ikke længere anses for at være så "fast" som den var i gamle dage).

    Og så mener jeg ikke det giver nogen som helst mening at hunden skulle prøve at dominere en død gestand. Hunde er måske ikke de mest intelligente væsner i verden, men de kan dog skelne mellem en død og en levende genstand.


  • #12   29. okt 2009 Næ det SKAL det ikke, det ville bare være meget nemmere *G*

Kommentér på:
Vores hun humper.. :)

Annonce