{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Protest tisser i sengen {{forumTopicSubject}}

Jeg kender en hund der hvis man ikke holdser øje med den tisser i sengen ovenpå dynen, og det er både selvom man ligger under dynen eller hvis man rejser sig for fx. at gå på wc. Eller hvis den er alene hjemme.

Er der nogen der har en ide til hvad man kan gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Protest tisser i sengen
  • #1   13. nov 2009 Hunden gør det ikke i protest! Den gør det sikkert fordi den kan lugte den har gjordt det før.

• #2   13. nov 2009 Som der bliver skrevet er det ikke noget den gør i protest...

Men vil da foreslå at lukke døren til soveværelset, så er det problem løst.
    Og så finder hunden nok ud af den ikke skal gøre det der mere, gjorde min da

• #4   14. nov 2009 Alt det der dominans snak og protest snak... Tror altså godt nok ikke at hunden tænker, "næ nu går min far fra mig for at gå på toilet, så må jeg hellere lige tisse i hans seng for at fortælle ham hvem det er der bestemmer!"... Syntes at det er at menneskeliggøre hunden alt, alt for meget... Men det er bare min mening:) Jeg ville sørge for at få vasket dynen ved min 60 grader eller købe en ny, og så sørge for at hunden ikke er alene i soveværelset... Og så sørge for at få luftet hunden noget oftere indtil den er renlig...

• #5   14. nov 2009 Tine B: Hvad er der det gør at du tror det er dominans?

• jette h
    jette h Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #6   20. nov 2009 Jeg har også en hund der gør det samme. Den formår enda at gøre det imens vi kigger på det. Og ALTID min kærestes dyne. Aldrig min, eller min side af sengen. Den er kun 6mdr. og har gjort det nogle gange siden vi fik ham. Og har ham lidt mistænkt for at det altså er dominans, for forstår ikke hvorfor min ikke er udsat. Om det så er positivt eller negativt:) MEEN nu er jeg jo heller ikke tisse -ekspert:)

Kommentér på:
Protest tisser i sengen

Annonce