{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slikker poter
  • #1   27. nov 2009 Stress-påvirkning ?
    Hudlidelse ?
    Torn, eller andet fremmedlegeme ?


  • #2   27. nov 2009 Jeg havde samme problem med Zena. Dyrlægen kom frem til at det var fordi at hun ikke kunne lide at poterne blev udtørret.
    Jeg fik besked på at vaske dem/tørre dem af med en våd klud, hver gang vi havde været ude og gå, og så smøre dem ind i helosan (kopattesalve).
    Jeg skulle også sørge for at hun ikke slikkede på dem. Det var lettere sagt end gjort, så jeg endte med at bruge nogle små sko/sokker som jeg købte hos dyrlægen. Efter et stykke tid holdt hun op…

    Jeg har også læst om en anden bruger her inde der havde samme problem – han puttede go negl på potterne så de smagte grimt… smiley

    Under alle omstændigheder syntes jeg at du skal holde øje med det – det kan godt gå hen og blive et problem når de først begynder at salte og der kommer frost…


  • #3   27. nov 2009 nu går vi aldrig på vej eller sti hvor der bliver saltet, så der er en bekymring mindre... frost kan vi nok ikke ndgå smiley jeg holder øje med ham.

  • #4   27. nov 2009 han er god til at dtoppe når jeg siger det

  • #5   29. nov 2009 Jeg har samme problem med min Baloo... indimellem har han formået at slikke dem, så de bliver helt hudløse. Det er med mellemrum han gør det. Min dyrlæge siger det er som folk der bider negle.. altså bare en rigtig dårlig vane. God negl virker!

Kommentér på:
slikker poter

Annonce