{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Kun en testikel faldet ned? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Skulle egentlig have hentet vores nye hvalp på lørdag, men er lige blevet ringet op af opdrætteren, og hun siger at den ene testikel ikke er faldet ned, så der kan være en risiko for kræft. Samt at han havde et underbid, som dyrlægen opdagede. Men hvor stor er risikoen for kræft ved hunde med kun 1 testikel? Det er en D/S Gårdhund

Mvh. Frank

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun en testikel faldet ned?
  • #3   1. dec 2009 jeg har solgt en hvalp fra første kuld hvor den ene sten ik var faldet ned som 8 ugers. Den er desværre stadig ik faldet ned. Han er solgt til meget reduceret pris ik til avl og skal kastreres hvis den ik er faldet ned som 1 årig.
    Hvis du ik skal bruge ham til noget, så ville jeg ik være betænkelig med at købe sådan en. Han skal dog kastreres netop pga risikoen for kræft. Det er dyrere end alm kastration og jeg synes derfor ik hvalpen skal koste fuld pris. Eller også at opdrætter betaler kastrationen.

• #4   1. dec 2009 hvis du bare skal bruge hunden til hygge brug er 1 testikel vel ikke noget problem???

• #5   1. dec 2009 vores hund var kryptokid.Han fik fjernet den ikke nedfaldne sten... og det gik godt. Vi fik 1/3 af købsprisen retur fra kenlen... så det var okay. Det svarede nogenlunde til hvad operationen kostede..

Kommentér på:
Kun en testikel faldet ned?

Annonce