{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Tisser på gulvet hver eneste nat ! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har en Chihauhua dame på 4 år, ca..
Hun har en ide om, a hun altid skal tisse på gulvtæppet i soveværelset hver eneste nat, og det sys jeg efterhånden er ved a være ret klamt !!!
Hun kommer ud hver aften lige inden vi skal op og sove, og kommer ud igen, så snart jeg vågner... !!! Men alligevel har hun tisset på gulvet.. !!!!

Nogle der har en løsning til dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser på gulvet hver eneste nat !
  • #1   19. dec 2009 Hvor længe sover du? Hvis det er 10 timer ligger forklaringen måske der.
    Derudover tisser hun mere end normalt om dagen. (Blærebetændelse)

• #2   19. dec 2009 Få hende undersøgt for blærebetændelse og undersøgt livmoderen og snak med dyrlægen om hvad det kan være.

• #3   19. dec 2009 At vaske af i rodalon, er nok også en god ide. så der ikke lugter af tis.

Hvis der stadig lugter af tis, kan hunde godt finde på at tisse oveni.

• #4   19. dec 2009 Hun tisser ikke mere end normalt.. Problemer har også stået på længe.. !
    Jeg sover ikke vanvittigt længe, men jeg vågner om natten, og der har hun allerede gjort det.. altså omkring klokken 2-4 om natten... Og det tænker jeg altså ikk på, a stå op og lufte hund.. !

• #5   19. dec 2009 Hun kan stadig godt have blærebetændelse.

• #6   19. dec 2009 Okay... Så må det jo tjekkes.. Er der nogle tegn, udover a tisse, som man kan kigge efter..?

• #7   19. dec 2009 I dette tilfælde tror jeg ikke på rodalon og rengøring. Jeg tror heller ikke hun har blærebetændelse, det ville også ytre sig på andre tidpunkter af døgnet. Det er en adfærdsændring, der skal til. - Og med fare for at blive udråbt som dyrplager vil mit råd være: Køb et lille bur og lad hende sove ved siden af din seng. Eller bind hende til hendes kurv.Du kan også give hende en lille bjælde på, så du hører hende når hun bevæger sig eller en tynd snor bundet fast omkring hendes halsbånd til dit håndled....Det gælder om at du skal vågne så snart hun bliver urolig..... Så snart hun gør det, lukker du hende ud og roser hende når hun har tisset....

• R Ø
    R Ø Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 12
    #8   19. dec 2009 Mange hunde får det som en vane, at tisse bestemte steder, på bestemte tidspunkter.
    En god måde, at afvende hende på er, at se hvad tid det sker på. Hvis det f.eks er kl. 04. så sætter du dit ur tll hvart i fire og går ned med hende. det gør du et par dage eller 4. Her efter begynder du så, at trække tiden med en halv time per dag. og til sidst skulle du gerne ramme det tidspunkt du vågner om morgenen. Det er den måde jeg trænede min hvalp og det virkede perfekt. smiley

• #9   19. dec 2009 Min hund gør det også. Hun tisser samme sted hver eneste morgen, og det er pisse irriterende..
    Jeg ved ikke hvad tidspunkt. Men tror det med en klokke i hals båndet vil hjælpe.

• #10   19. dec 2009 luk hunden ud i køkken/bryggers hvor den ikke kan høre jer - så får den ikke opmærksomheden, og der kan nemmere tørres op - det er vist mest en symptombehandling end en løsning.

• #11   19. dec 2009 Hov glemte at du nok kan købe stiks som kan afsløre blærebetændelse på apotekeket, det kan man med menneskeurin - så hvorfor ikke med dyr?

• #12   19. dec 2009 jeg vil osse bruge det råd med og lufte hunden hver 2-3 time..
    MEN ta vandet fra din hund når den har spist aftens mad så den ikke drikker hele aften for der går jo lidt tid inden det løber i gemmen selvom hunden blir luftede inden senge tid...

Kommentér på:
Tisser på gulvet hver eneste nat !

Annonce