{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

ingen hunde på profilerne ??? {{forumTopicSubject}}

hej folkens, ja nu er jeg altså nød til at spørge, hvorfor er der "så mange" herinde uden hunde på deres profiler....jeg har haft en længere pause fra HG, men da jeg sidst slog mine folder herinde, var det en uskreven regel at folk der var oprettet herinde SKULLE have en hund på profilen... forstår heller ikke at man ikke vil have sin hund på et hundegalleri, når man nu selv er bruger af det....

nogen der kan kaste lys over min undren???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen hunde på profilerne ???
  • #1   27. dec 2009 Kan jo nemt være nogle der ikke har hund endu men gerne vil informere sig på en hundeside inden de anskaffer sig en smiley

    Eller nogle der før i tiden har haft hund, men ikke kan have hund af forskellige årsager, men gerne vil være med omkring snak om hunde smiley


  • #2   27. dec 2009 hmmmm, er bare faldet over en del af de profiler...og finder det lidt underligt...

  • #3   27. dec 2009 Måske er det fordi mange har blandingshunde og ikke gider de sure blikke og miner, der er i fordindelse med det.

    Måske er nogle bare herinde for at dele interessen for hunde med andre, uden at have et behov for at vise sin hund frem. Måske er der nogle der bare ikke gider det fnidder med mere der kan være i i forhold til afstemninger, udfordringer osv.

    Bare nogel ideer smiley


  • #4   27. dec 2009 Fordi man ikke har en hund?

    Men derfor kan man jo godt interessere sig for hunde, og gerne vil se og tale om dem. Eller at man er på udkig efter en kommende hund, eller har måtte sælge sin hund efter man har oprettet sig herinde. Der kan være mange personlige grunde til at man har en profil uden at have en hund oprettet.

    i den tid jeg har været her, kan jeg ikke huske at det har været en uskreven regel.


  • #5   27. dec 2009 hejsa
    jeg er en af dem som ikke har oprette en hund i nu
    jeg er net op her inde for at få en masse viden inden jeg går ud og køber hund


  • #6   27. dec 2009 oki...vidste ikke at der ku være så mange problemer ved at være på et hundegalleri,...troede bare det var en masse folk med samme passion og kærlighed for hunde....
    alt det du der nævner er nyt for mig... på nær det med afstemninger...
    hva er det med at der er sure miner over blandings hunde....den overrasker mig meget..??


  • #7   27. dec 2009 Michelle S det lyder ret fornuftigt..... viden og info ka man aldrig få nok af

  • #8   27. dec 2009 jeg havde opdrætter til at starte med,,fik beskeder nå du har forskellige racer,,,jeg gad simpelthen ikke det ,,gad ikke ud fodringer osv...derfor har jeg ingen på men nyder at lære og læse herinde

  • #9   27. dec 2009 lykke lige prasis også min tanke jeg har aldrig haft hund før
    så der for er det meget vigtig for mig at vide så meget som muligt
    så det bliver en rigtig godt oplevelse for mig men så sandelig også for hunden
    jeg ville blive rigtig ked af det hvis jeg gik hen og fik lavet en poblem hund fordi jeg ikke ved hvad jeg laver
    det er levende væsner man har med at gøre så i min verden er det var ikke ok at man køber et dyr unden at vider hvad man går ind til


  • #10   27. dec 2009 Jeg ville ønske inderligt jeg havde haft profil herinde før jeg - naiv som jeg er - drog ud og købte en hundehvalp med tavle.

    Jeg blev taget ved næsen, og det kunne have været undgået hvis jeg blot havde spurgt til råds herinde =/

    Nogle brugere har ingen hund oprettet for at søge informationer, andre for at lave ballade i forum, andre er falske profiler, andre har fortrudt de oprettede sig, andre kan ikke finde ud af det... Men alt i alt har de alle lov at være her så længe de ikke overtræder retningslinjerne =)


  • #11   27. dec 2009 Jeg havde en profil her inde i ½ år hvor jeg ikke havde hund på fordi vi søgte efter race og ventede på at han derefter blev født og kunne få ham hjem.
    Men imens vi ventede ville vi gerne se andres hunde og jeg har stor interesse i forskellige hunde, så jeg tror nogle gange det er derfor at folk har en profil uden at der er en hund på.


  • #13   27. dec 2009 Jeg har ikke oprettet mine hunde af flere grunde
    Jeg har tidligere forsøgt på det, men den dag var der åbenbart problemer med siden, så hver gang jeg nåede til at skulle oploade det første billede, så forsvandt det hele, og jeg kunne bare start forfra... surt!!
    Det var så planen at forsøge her igen i juledagene, hvor der endelig var bedre tid til det (det er altså 3 hunde vi snakker om, så det tager lidt tid) men så gik min stationære totalt død her d. 24. - og det er altså dér, jeg har alle mine billeder...
    Hvis det lykkes mig at finde nogen, der kan redde billeder m.v. ud, så bliver de også oprettet med det samme - det så kan lykkes til den tid...


  • #14   27. dec 2009 måske det også bare er mig der er lidt gammeldags....ka bare godt li at vide " hvem " jeg taler med i feks.en debat.... eller have en ide om hvem det er...

  • #15   27. dec 2009 Ja, måske en ide om det, men der er mange profiler med og uden hund der ikke siger ret meget om hvem du taler med. Så for mid er det ligemeget og folk har oprettet hund eller ej.

  • #16   27. dec 2009 Da jeg oprettede mig herinde, havde jeg heller ikke nogen hund oprettet, fordi jeg ikke havde nogen. Jeg har meget i tvivl om 2 forskellige racer. Og herinde kunne jeg skrive med andre brugere som havde de 2 racer, så jeg kunne finde ud af, hvilken af dem som passede bedst til mig...

    Jeg tror også der er rigtig mange som opretter sig, inden de køber deres hund, for at få noget viden osv.


  • #18   27. dec 2009 man forventer jo heller ikke at alle besøgende på Nationalmuseet kommer med et bidrag for at komme ind smiley

  • #19   27. dec 2009 Raceist. ...det var da en utrolig underlig sammenligning....

  • #20   27. dec 2009 Jamen ville så gerne, men kan ved gud ikke finde ud af hvordan????

Kommentér på:
ingen hunde på profilerne ???

Annonce