2.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Pris på hundehvalpe???? HVORFOR Pris på hundehvalpe???? HVORFOR

Nu sidder jeg og kigger på de forskellige steder med hundehvalpe:) Vi leder lidt efter en bette Cocker spaniel og for at ta denne race så UNDERE jeg mig meget over at prisen på disse skønheder svinger SÅ meget..

Hvorfor er det man sælger disse hvalpe til 3000-4000 kr når de ikke har fået deres vac eller blevet chippe og UDEN stambog?
Og så kan man købe en med stambog til 1500 mere. Så vil jeg da meget hellere give 5000 for en med stambog og ved er sund og rask i stedet for at give 3-4000 for en der måske bor i en stald og ikke måske er blevet tilset af en dyrelæge?

Hmm nogen der kan svare mig på dette? :o))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på hundehvalpe???? HVORFOR
  • #1   14. jan 2010 Tja hvorfor ikke? Folk betaler jo hvad de koster...

Men vil give dig ret i at det er helt hen i vejret!

• #3   14. jan 2010 Jeg tror du får svært ved, at finde en cocker med tavle til under 7000-8000kr.
    Men jeg undrer mig tit over det samme. Jeg har set racen blive solgt helt op til 4500 uden tavle. Svineri hvis du spørger mig, men hendes hvalpe går desværre som varmt brød.

Er du på jagt efter en med eller uden tavle?

• #4   14. jan 2010 jeg syntes os det er tosset :S da jeg boede hjemme og min far købte hund (til hele famillien) gav han 500,- for en blandning af bordercollie og labrador formel 1.. han er 7år nu , bor ved min far og har aldrig fejlet noget...

og så i forhold til nu , jeg gav 3500-4000 ? for min første hund, bla. af rotte og amstaff ...

ja det stiger det hele gør det. hvis jeg skulle have noget bestemt i høje prisklasser ville jeg klart hellere betale 2500 mere for at alt var iorden (husk mig på det næste gang smiley )

• #6   14. jan 2010 Ja undere mig nemlig meget over det:)

Helt klart MED stamtavle for så ved jeg 100% at hunden ikke fejler noget og har fået en god start på livet...
    Har set på DBA at der er cocker til 2200 fordi de er blevet for gamle HMM en hvalp skal da ikke gå ned i pris fordi den er for gamle..
    Men har set på gul og gratis at der er en som har nogen til salg til 5000 MED tavle men om det er noget de bare har skrevet ved jeg så ikke.. Vi gad da 8000 for bimmer han har tavle og synes det er en ok pris:)

• #7   14. jan 2010 Rikke- Jeg ved kun hvad priserne ligger på indenfor DKK - Det burde jeg nok have skrevet:)
    Hvilken tavle var dem på 5000 med?

• #8   14. jan 2010 Camilla-- Der står ikke hvad tavle der er på dem til 5000 der står bare de er MED STAMTAVLE synes det virker meget billigt nemlig hehe..

Det er I den blå avis og de bor i Ejstrupholm

• #9   14. jan 2010 Der er ingen garanti, selv med stamdbog, at hunden er 100% rask (det er jo et levende væsen).
    Men det er langt nemmere at "komme igennem" med evt. fejl og mangler hvis man køber med stambog.

• #10   14. jan 2010 Rikke- Okay var bare nysgerrig, for har aldrig hørt om opdrættere der sætter deres hvalpe til salg på dba:)

• #12   14. jan 2010 Ulla- Det kan godt være du har ret. Jeg har bare aldrig set det med min race, men det betyder jo ikke nødvendigvis, at det ikke sker:)

• #14   14. jan 2010 Jeg en bekendt der lige har fået et kuld her i starten af januar, der er vist kun drenge, men de er med DKK bog...

Kommentér på:
Pris på hundehvalpe???? HVORFOR

Annonce