{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Diarré + Ingen koncentration = ARGH! {{forumTopicSubject}}

ARGH! Jeg er så frustreret lige nu.
Min hest har været alvorligt syg siden i forgårs, og sidste nat fik jeg kun meget lidt søvn.
I nat var hunden så også syg, med diarré.
Så mig op i tøjet, og ned og lufte Fifi. Derefter vente i hvert fald 5 minutter på at hun går rundt om sig selv og får lavet sine sager.
Op igen (bor på anden sal) og iseng.
10 minutter efter piver hun igen.
Så mig op og gå en længere tur med hende, vente 5 minutter på at hun får gået 30 gange rundt om sig selv, og får lavet sine ting.

Og ja sådan har det så været en god del af natten, og hele morgenen.

Hvordan kan det være, at når hun er så trængende, at hun piber for at komme ud, at hun så ikke bare sætter sig og gør det. Meget frustrerende.
(ved godt hun er en spidshund, men iiih) :oP

Det var lige en morgenbums fra mig :o)
Godmorgen til jer alle...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diarré + Ingen koncentration = ARGH!
  • #1   1. feb 2010 Og ja, samtidig skal der også gerne være lidt overskud til at pylre om hende...
    For vi ved jo at man bliver meget ynkelig af mavepine. Stakkels lille fabs...


  • #2   1. feb 2010 Hmm jeg tænker lidt har du aldrig selv prøvet at have diarré??
    Så render man jo også selv på toilet mere eller mindre hver 10. minut. Så det med om ikke bare hun kunne gøre det færdigt den første gang...
    Nej det kunne hun ikke for har man diarré skal man rende hele tiden, hun er så bare afhængig af dig og om du gider gå ud med hende når hun skal.. :o)
    Og dette er ikke på nogen måde negativt ment, men jeg ved godt hvor træls det er når hunden vil ud 100 gange om natten, men den kan jo ikke gøre for at dens toilet er uden for og at den ikke selv lige kan smutte ud og ordne det den skal :o)


  • #3   1. feb 2010 Luna sætter sig heller ikke med det samme selvom hun har maveproblemer.. Det skal være det heeelt rette sted.

    Men kender det godt, bor selv på 1. sal og har nogle gange et rend op og ned.

    Og god bedring til staklen smiley


  • #4   1. feb 2010 <b>christine F</b>
    Tror du har misforstået :o) Dét der er så frustrerende er, at hun ikke bare sætter sig og gør hvad hun skal, istedet for at rende rundt om sig selv 30 gang.
    For jo, jeg har netop haft diarré, og så er første toilet det bedste toilet, om det så er et herretoilet ;o)


  • #6   1. feb 2010 Okay 1000 tak for jeres gode råd. Det vil jeg da lige kigge nærmere på. Min første tanke var A38 - Det har altid virket hos mig, når Fifi før har haft racermås.

  • #7   1. feb 2010 Ja ok jeg forstod det som om at du mente at hvorfor hun ikke bare gjorde der hun skulle færdigt i stedet for at skulle ud mange gange.. :o) men sådan er min hund også :o) Men sådan har jeg det også selv når man har lidt dårlig mave så render man også frem og tilbage og ved ikke helt hvad man skal.
    Jeg har faktisk også selv haft en nat hvor jeg har rendt ude i haven med min hund, og han ville heller ingen ting han rendte også bare frem og tilbage og peb når vi kom ind og jeg havde fået puttet mig under dynen :o) Og det er altså rigtig træls... Men jeg står da bare op igen og gentager "succesen" stadig uden held.
    Men det var ikke diarré han kunne nok bare ikke få det til at "løbe til" hi hi.


  • #8   1. feb 2010 Pia K. Med hensyn til ris, er der ikke noget om at de skal koge helt ud i en time eller lign., hvis det er til dyr? Eller har jeg misforstået noget?

  • #9   1. feb 2010 Gitte C: Det er rigtigt at risene skal koges mindst dobbelt tid, de skal være helt kogt ud til mos ellers gør de mere skade en gavn og giver diarré. Og det ved jeg da vores hund for nogle måneder spiste en hel kurv, sådan en som man har i en rumdelerreol. Der skulle han leve af havregrød og kogte ris og der understregede dyrlægen at det var vigtigt at det kogte fuldstændigt ud da det ellers ville give diarré.

    Men lige et godt råd: lad være med at fodre jeres hund med en hel kurv!!!! :o)
    Det tager 14 dage før det hele er ude :o) Vores hund kastede kurv op samt sked kurv i 14 dage, det er utroligt alt det kunne være i hans mave, samtidig med at han stadig spiste hans ris og havregrød med velbehag :o) Og jeg siger jer når han kastede op og når det kom ud bagtil så var der altså virkelig meget kurv med hver gang og det var flere gange om dagen :o)


  • #10   1. feb 2010 jeg koger altid ris i minimum 1 time gerne 2. Og så kogt fisk eller kylling og a38. ProKolin er bedre end zoolac smiley

  • #11   1. feb 2010 Hehe.... Baltop gør nøjagtigt det samme. OM han har dårlig mave eller ej, så skal det altså være THE spot! Man kan ikke bare sådan prutte bare fordi man skal. *S*

Kommentér på:
Diarré + Ingen koncentration = ARGH!

Annonce